obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Snelheid met nieuw Ultra *32MB
dahar
Full speed hier in gouda.
dahar voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Gewijzigd door dahar op 02 mei 2010, 13:11
 
willempie
Ik heb een scriptje in elkaar gebakken en doe nu iedere 15 minuten een ping check, als er packetloss is wordt dat netjes geregistreerd. Eens kijken op dit iedere zondag het zelfde verhaal is.

Wordt Vervolgd.
Gewijzigd door willempie op 05 mei 2010, 14:21
 
MarkSluijter
Never mind.
Gewijzigd door MarkSluijter op 07 mei 2010, 20:34
 
Shine
Nieuwe gebruiker uit de nieuwe wijk De Rietlanden in Kudelstaart sluit zich ook aan in de rij.

Gisteren en vanochtend 6mb/s. Iemand in mijn wijk die wel de 32mb/s haalt?
 
fari2012
Sinds een tijdje vrij stabiel...paar dagen terug een mailtje van dat we nu via dhcp een ip krijgen en niet meer via pppoe.. ik dacht daar gaan we weer, maar is nog steeds stabiel..
gebied Kudelstaart gemeente Aalsmeer

824381660
 
magicwizz

Quote

fari2012 schreef:
Sinds een tijdje vrij stabiel...paar dagen terug een mailtje van dat we nu via dhcp een ip krijgen en niet meer via pppoe.. ik dacht daar gaan we weer, maar is nog steeds stabiel..
gebied Kudelstaart gemeente Aalsmeer

824381660


Fari,

DHCP is nog niet voor iedereen toegankelijk.. Voor veel klanten is het nog even wachten. Mensen krijgen van zelf een mail zodra het zover is dat ze over kunnen gaan op DHCP..

Zodra het zover is zullen we het hier ook wel gaan merken aan de mensen en eventueel plaatsen we dan ook wel een nieuwsbericht.
 
Niks
Gisteren in de avond was het weer mis. Op gegeven moment zelfs een down en up van net iets meer dan 1Mb!
Nu gelukkig weer normaal. Meer slachtoffers in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde?

832532151
Gewijzigd door Niks op 01 juni 2010, 09:37
 
markmart
Hier in Uithoorn de snelheid weer eens slecht, kom niet uit over de 12 MB en heb ultra.
Meer mensen die problemen hebben?
 
willempie
Kijk hier eens voor resultaat in de Kwakel tijd is in GMT maar het is rondom 18:00 local
Gewijzigd door willempie op 07 juni 2010, 20:03
 
markmart
Ik zal wel een zeur zijn (lees kritische klant) maar hier is vanavond de snelheid weer diep triest, zit op ca 5 mb, getest op de server van Naaldwijk.
Normaal youtube kijken zit er niet in.
Gaat lekker zo Caiway!!!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid met nieuw Ultra *32MB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 okt 2021
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Advertentie