obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Snelheid met nieuw Ultra *32MB
fari2012
hmm nu is ie weer goed op 32 mb bij mij om 20:55
 
Dan
Sinds vanavond rond 20:00 is de verbinding in Nieuw Oosteinde ook weer goed. Wel weer jammer dat Caiway na mijn mailtjes aan customer care en telefoontjes naar de servicedesk niets heeft laten horen dat het probleem opgelost zou zijn. Hopen dat het voorlopig stabiel blijft want we zijn voorlopig afhankelijk van Caiway. Een ADSL lijntje van max 8mbit (wat in veel gevallen in Aalsmeer niet gehaald wordt) is natuurlijk geen optie. Het wordt tijd voor een vrije kabel markt, te belachelijk voor woorden dat je anno 2010 niet tussen kabel providers kunt kiezen.

782454197
 
fari2012
GrinGrinGrin
Inderdaad dat ze weer wat gedaan hebben.... het werkt weer....voor hoe lang
Gewijzigd door fari2012 op 15 april 2010, 00:27
 
MarkSluijter
Ik denk dat we het antwoord hebben!

Hier is de internetverbinding namelijk net weer weggevallen. Hier is Kudelstaart! Wat een stelletje prutsers bij Cayweg ...

Dit bericht gepost via mijn iPhone.
 
Niks
Hier in Aalsmeer Nieuw-Oosteinde idem, zondagmiddag spontaan er helemaal af en gelukkig ook weer terug.
Wat zijn ze in vredesnaam aan het doen bij Caiway???Frown

Snelheid weer normaal (tot nu toe):
787475631
 
Niks
Daar zijn we weer.Angry
Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Dinsdag van ongeveer 9:05 uur tot 9:35 weer het hele internet eraf en ook geen telefoon. Waar zijn we mee bezig Caiway?
Verbinding is er net weer, nog wel magertjes.

788129451
 
magicwizz

Quote

Annita schreef:
Daar zijn we weer.Angry
Aalsmeer Nieuw-Oosteinde. Dinsdag van ongeveer 9:05 uur tot 9:35 weer het hele internet eraf en ook geen telefoon. Waar zijn we mee bezig Caiway?
Verbinding is er net weer, nog wel magertjes.

788129451


Probeer eens de server van naaldwijk...

naaldwijk.speedtest.nl Dan weet je je exacte snelheid. Bij Capelle heb je niet de directe verbinding met de caiwayserver.
 
Skippy
Om het aantal zwaar ontevreden klanten uit Aalsmeer Nieuw Oosteinde te completeren stuur ik ook maar eens een berichtje.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ben ik het internet gezeur spuugzat. ADSL niet sneller dan 8Mb en via de kabel van Caiway mag je bidden dat je voor je 32Mb Ultra abonnement de helft van je snelheid over houdt want met een zeer hoge regelmaat kom je niet hoger dan de 1-2Mb. Voor het laatst dat ik gekeken heb ligt Aalsmeer nog steeds in de randstad en niet ergens op een waddeneiland. Je zou dus zeggen dat men een deugdelijke infrastructuur zou moeten kunnen aanleggen (ook voor ADSL). Het is allemaal geweldig wanneer je naar de technische helpdesk belt. Wanneer je geluk hebt krijg je iemand aan de lijn die (naar mijn gevoel) gewoon de waarheid verteld en zegt dat het een probleem in de wijkcentrale zit maar dat na ruim een jaar de oplossing nog steeds niet is gevonden (zo lang zou ik er eens over moeten doen op mijn werk). De volgende keer heb je een medewerker aan de lijn die het standaard smoesjes handboek er bij pakt en je glashard zit te vertellen dat je zelf je zaakjes niet op orde hebt.

Als het ergens aanhangig wordt gemaakt (Radar, Kassa) dan zorg ik dat mijn handtekening eronder wordt gezet. Ik wil maar 1 ding en dat is dat ik om en nabij de snelheid krijg waar ik voor betaal.

Overigens leuk dat de KPN tot in mijn meterkast glasvezel heeft aangelegd, maar wanneer kunnen we hier eens gebruik van maken? (ik weet dat deze vraag niet op dit forum thuis hoort)

Zoals wel te merken valt is de frustratie al hoog opgelopen bij mij. Je zou er bijna door gaan verhuizen Shock
 
Highway

Quote

Skippy schreef:
Overigens leuk dat de KPN tot in mijn meterkast glasvezel heeft aangelegd, maar wanneer kunnen we hier eens gebruik van maken? (ik weet dat deze vraag niet op dit forum thuis hoort)


Toch is het een goede opmerking die hier thuishoort. CaiWay dient zich te realiseren dat er alternatieven zijn en dat daar gebruik van wordt gemaakt als mensen ontevreden blijven.

Overigens zou je voor KPN eens kunnen kijken op de dochter gebruikers groepen, http://kpn.gebruikers.eu en http://glasvezel.gebruikers.eu
Handtekening
Wink
 
Niks
@magicwizz, het verschil is marginaal, maar bedankt voor de tip (http://naaldwijk.speedtest.net/ )

789241314

789241730
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheid met nieuw Ultra *32MB', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
Delta investeert in uitbreiding nieuw en bestaand netwerk Nieuws van CaiWay/Delta : 26 09 okt 2021
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
Groot verschil in snelheid bij VPN Algemeen : 6 22 sep 2018
Advertentie