obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Deel je ervaring!
 Onderwerp afdrukken
Geen smartcard nodig voor basicpakket in Hendrik Ido Ambacht
Caiway Webcare
Geachte 'Robert038' en '4K',

Naar aanleiding van de recente posts wilen wij jullie graag informeren over het volgende.

Caiway is bekend met de bezwaren van haar klanten in Krimpen en Loenen. En werken dan ook hard aan het helder krijgen van diverse oplossingen om tegemoet te komen aan deze bezwaren. Wij kijken daarbij naar alle mogelijke oplossingsrichtingen. Dit zodat we hierbij geen mogelijkheid onbesproken laten. Naar verwachting kunnen wij onze klanten deze maand persoonlijk berichten over de plannen die we concreet gaan ontwikkelen om tegemoet te komen aan de bezwaren binnen Krimpen en Loenen.

Graag ontvangen we van jullie beide adresgegevens via een PB om jullie te kunnen informeren wanneer er duidelijkheid is.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Nou, nou. Is het antwoord zo delicaat dat het geeneens op het forum zelf kan ?
 
Adios
Ik vind dat die oplossingen niet zo moeilijk zijn.

Gooi met onmiddelijke ingang de codering van het basispakket eraf op de coaxkabel in Krimpen, Loenen en Albrandswaard.

Schrap de toeslag voor extra smartcards, je huurt tenslotte geen hardware!!! Bij Ziggo kost het tot vijf smartcards per klant ook niks tenslotte.

Biedt dezelfde pakketstructuur als in de andere Caiwaygebieden.

In Krimpen konden mensen nooit een alles in 1 HD pakket bestellen omdat er al glasvezel lag. Maar ik weet zeker dat er genoeg mensen een digitale ontvanger voor de kabel wilden.
 
JvS
Ik ben ook wel benieuwd wat jullie (Caiway) gaan doen in loenen aan de vecht.
 
Adios
Wel jammer dat de Caiwayshop weg is in Krimpen.

Daar konden mensen altijd goed hun onvrede spuien in de winkel Boxing

Hadden jullie ook zoiets in Loenen ?

Echt, bijna iedereen van boven de 55 jaar uit Krimpen is meerdere keren in de Caiwayshop geweest.
Soms kon de deur geeneens dicht, zo vol was het daar.
 
Adios
Hebben je ouders glasvezel?

Zoja, wat vind je van de beeldkwaliteit van de aanbieders op de Reggefiber glasvezel, vergeleken bij Caiway ?
 
Adios
Ik twijfel er geen seconde aan dat de beeldkwaliteit van Caiway beter is als die van KPN glasvezel, maar misschiem heb je jouw televisie zo goed afgesteld staan dat iedereen je beeld al zo mooi vindt.
 
Adios
Het grappige is dat de eerste klanten van Caiway die nu de Entone krijgen, het beeld van de coaxkabel juist mooier vinden.

Ik mag er dus vanuit gaan dat de beeldkwaliteit van de Entone minder is als die van de Airties?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geen smartcard nodig voor basicpakket in Hendrik Ido Ambacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Geen verbinding meer met FTP server na wijziging IP adres door Delta Instellingen software : 2 04 sep 2023
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Advertentie