obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Caiway eindigt weer als slechte provider volgens de consumentenbond
Adios
Wat een blamage voor Caiway vind ik dit.

Het lukt Caiway al jaren niet om van de slechtste plaats af te komen.

Zeker gezien de hoge tarieven die Caiwayklanten voor diensten moeten betalen ( telefonie, gewoon onverantwoord duur) moet Caiway zich blauw schamen dat het maar niet lukt om eens een keer niet als slechtste te eindigen.

http://www.mediamagazine.nl/medianieu...mentenbond
 
Radar
Ik zit al vele jaren bij Caiway.....eerst CAIW, toen Kabelfoon....
Ik was een van de eersten die internet via het eerste commerciële kabelnet ter wereld had.
Kon ik mooi mijn 14k4 aan de wilgen hangen.
Nieuwe ontwikkelingen werden altijd snel geïmplementeerd.
Ik heb op zich niet zo veel problemen gehad in die periode.
Over de diensten en de dienstverlening zal je mij niet horen klagen.

Ik ben het wel 100% met je eens wat betreft de telefoniekosten!!
In eerste instantie was dat betaalbaar, maar nu zijn de kosten flink gestegen.....nadat je KPN opgezegd hebt.
Starttarief, VOIP naar VOIP niet meer gratis.....je zou bijna weer terug gaan naar de KPN!
Dan kan je de Caiway helpdesk tenminste bereiken wanneer je een storing hebt!
Nu moet ik mijn mobiele telefoon gebruiken en krijg dan te horen dat er geen storing bekend is in mijn postcodegebied......na een lange, dure wachttijd.

Ben benieuwd of het dezelfde kant op gaat met Alles-in-1-Glas als VOIP.....eerst vriendelijk geprijsd en dan langzaam maar heel zeker steeds meer beperkingen en hogere kosten om die beperkingen op te heffen.....
 
JvS
Ben benieuwd met wat voor aanbieding caiway komt...
 
Adios
Ze zijn inmiddels al aan het testen in Krimpen en Loenen ivm met de aanpassingen op de glasvezel, dus ben ook benieuwd.
 
mooijekind11
@Robert038:
Ik weet niet hoe jij aan 82 euro komt voor dat glasvezelpakket maar volgens mij wordt het allemaal niet zo slecht.

Dit staat namelijk gewoon op de site van Caiway:
http://www.ikgavoorglas.nl/site/nl/pakketten

En dan betaal je voor het snelste pakket (300 mbit/s down/up , 110+ zenders waaronder 37 hd zenders en gratis bellen in weekend naar vast) maar 70 euro per maand ?

Neem je de goedkoopste ben je maar 50 euro per maand kwijt , moet je wel je eigen belkosten betalen in het weekend :-)
 
mooijekind11
Daar wordt je idd niet vrolijk van Frown

Maar kun je dan niet gewoon gebruik maken van die nieuwe site / aktie ?
Even voorwaarden doorgelezen maar volgens mij moet het gewoon werken voor jullie .
http://www.ikgavoorglas.nl/site/documents/681/Actievoorwaarden%20%284%29.pdf

Misschien wordt dit gewoon die superaanbieding die Caiway je gaat doen in November...
 
Adios
Zijn ze in Loenen ook aan het testen op de glasvezel?
 
gertbono
Caiway is een dure provider. Ik heb een alles in een pakket via de kabel. Ik betaal ca € 70,--. Het tv aanbod is in orde maar ik mis bijvoorbeeld uitzending gemist. De meeste glasvezelproviders hebben dat wel in het pakket zitten. De tarieven voor telefonie zijn gewoon te duur. Het bellen naar mobiele nummers mag voor die prijs ook gratis zijn. De internetsnelheid, 50 mbit down en 4 mbit up, is gewoon niet meer van deze tijd als je ziet wat je er voor moet betalen. Dat moet zeker het dubbele zijn.

Alles samenvattend heeft Caiway nog veel werk te doen. Het alles in een pakket kan en moet zelfs verbeterd worden door een beter aanbod van diensten dat van deze tijd is.
 
Adios
Plus wat meer fatsoen naar je klanten toe. Dat zou ook niet misstaan.
Op een eenvoudige vraag waarom in Hendrik Ido Ambacht het basiscpakket wel ongecodeerd wordt doorgegeven en in Krimpen en Loenen niet, krijg ik geeneens antwoord.

Ik vind dat Caiway bij zo'n extreme benadeling van een groep klanten minstens uitleg verschuldigd is.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway eindigt weer als slechte provider volgens de consumentenbond', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie