obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Keuze pakket
doghouse
Het zou mooi zijn om een pakket met keuze zenders in te stellen ,dan ben je al die troep waar je nooit naar kijkt kwijt en betaal je alleen maar voor wat je werkelijk wil hebben.
 
stephan
Dit is inderdaad een goed idee maar dit zie ik er nooit van komen.
De pakketten worden uiteraard samengesteld met "zooi" wat niemand kijkt en een aantal zenders wat wel leuk is.
Zo worden de pakketten gevuld en zien er heel aantrekkelijk uit en kan je veel zenders noemen.


Wat ik me afvraag, als je inlogt op mijncaiway kan je een extra zender pakket aanzetten.
Als je dit dan aanzet, zit je dan meteen voor een jaar vast aan deze extra kosten, of is dit gewoon per maand mogelijk?

Als ik dus maar een maand bijvoorbeeld ESPN wil kunnen ontvangen, kan ik dit dan selecteren en voor die maand betalen en de maand erop weer uitzetten.

Of ga je die pakketten ook direct voor een jaar aan?
 
doghouse
volgens mij gaat dat per maand ,als je het aanvinkt kan je meestal binnen een paar uur kijken en als je het weer uitvinkt heb je een maand opzegtermijn
 
stephan
Kan iemand van de caiway zelf dit bevestigen, of iemand die daar ervaring mee heeft?


Als ik bijvoorbeeld enjoy aanzet voor € 5,74, en een dag later weer uitzet.
Ben ik dan alleen 5,74 kwijt en kan ik het dan alsnog een maand kijken.

Of ben ik dan sowieso 12 x 5,74 = 68,88 kwijt (dus betaal voor een vol jaar)

Of als ik het op bovenstaande manier probeer en 5,74 betaal en een dag later weer uitzet
om niet de volgende maand te hoeven betalen. Is het dan ook zo dat het direct de volgende dag niet meer werkt.
(aangezien het weer uitgezet is, of kan je de volledige maand/30 dagen kijken?)
 
doghouse
waarom stel je deze vraag dan niet gewoon aan een medewerker van Caiway ipv hier op het forum een vraag te stellen en dan niet tevreden bent met het antwoord???Dit is trouwens ook nog off topic!!
 
stephan
Doe niet zo aangebrand!

Jij zegt: "volgens mij"
Dan ben jij er ook niet zeker van en is het niet raar dat ik door vraag.

Ik stel em hier omdat ik geen zin heb om minuten lang naar een betaald klantenservice nummer te bellen.
En omdat caiway zelf hier ook vragen beantwoord.

En off topic, de topic titel van je heet keuze pakket.
En ik vraag me af of je de keuze pakketten van caiway per maand kan aanzetten.
 
pauke
forum is om vragen te stellen
 
Caiway Webcare

Quote

stephan schreef:

Kan iemand van de caiway zelf dit bevestigen, of iemand die daar ervaring mee heeft?


Als ik bijvoorbeeld enjoy aanzet voor € 5,74, en een dag later weer uitzet.
Ben ik dan alleen 5,74 kwijt en kan ik het dan alsnog een maand kijken.

Of ben ik dan sowieso 12 x 5,74 = 68,88 kwijt (dus betaal voor een vol jaar)

Of als ik het op bovenstaande manier probeer en 5,74 betaal en een dag later weer uitzet
om niet de volgende maand te hoeven betalen. Is het dan ook zo dat het direct de volgende dag niet meer werkt.
(aangezien het weer uitgezet is, of kan je de volledige maand/30 dagen kijken?)


Als je bv Enjoy aanzet in MijnCaiway, dan is dit niet per direct actief. Dit moet doorgevoerd worden in het systeem.

Er zit een maand opzegtermijn aan vast. Je zal dus één maand betalen en kunnen kijken.

Mike
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
stephan
Oke het is dus niet direct een jaarabonnement wat afgesloten wordt maar kan maandelijks opgezegd worden.
Bedankt voor het antwoord.

Hoelang is de verwerkingstijd bij de caiway voordat het geactiveerd wordt?


En het opzeggen kan ook weer via mijn.caiway of moet dit schriftelijk gebeuren?
En geen abb downgrade kosten bij opzeggen ofzo?
 
cawul
Interessant om te weten hoe dit werkt aan de hand van een praktijkvoorbeeld.

Stel...
Op 24/12/2012 neem je - via MyCaiway!- een extra pakket omdat je tijdelijk wat wilt volgen
op 10/01/2013 zeg je het op.

- wanneer is het signaal beschikbaar? (Ongeveer. Een dag later?)
- betaal je voor de lopende maand + een kalendermaand (24/12-31/12 + heel januari)
of een maand van 30 dagen (24/12-24/01)
- als je je afmeldt voor dat extra pakket op 10/01, dan blijft het signaal beschikbaar tot .. ? 24/01, of 31/01
- kan het afmelden ook via MyCaiway?

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Keuze pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie