obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta Abonnementen, acties en voorwaarden » Abonnementen
Vragen over uw abonnement? Stel ze hier.
 Onderwerp afdrukken
Alles-in-1HD Lounge snelheid
IPv6-Router
Omdat de glasvezel nog even op zich laat wachten heb ik bij deze het voorstel om de snelheid te verhogen naar 10/120Mb. Deze snelheden zijn bij Ziggo, UPC en Zeelandnet al een tijdje in gebruik en is dus een beproefde techniek.
 
popmart1970
zou dit ook best leuk vinden.....Thumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Caiway Webcare
Het is inderdaad zo dat o.a. Ziggo en Upc internet aanbieden tot 120mb. Via de Kabel zijn deze snelheden ook haalbaar, mits het achterliggende netwerk over de benodigde upgrade's beschikt. Op dit moment is nog niet bekend of en wanneer Caiway de snelheden van het internet over de kabel gaat verhogen.

Wanneer hier iets over besloten wordt zullen wij dat uiteraard bekend maken

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries

Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Het is echt druk op de knop en je weet al wat voor antwoord je krijgt bij Caiway he?

Boxing
 
Requiem
Hebben ze een checklist voor....wat altijd uitkomt op hetzelfde...
 
Adios
Ik verwacht zelf nog weinig upgrades aan het coaxnetwerk omdat CIF glasvezel aanlegt en Caiway daar het internet en telefonie op zet.
Wij in Krimpen hebben bijvoorbeeld alleen internet op de glasvezel.

Op de coaxkabel zit bij ons alleen televisie.
 
dobias
@ Caiway Webcare

Is er nog iets bekend over upgrade voor het nieuwe jaar of blijft alles bij hetzelfde voor de kabel in schiedam?
 
Adios
Wat moet er in Schiedam dan gebeuren?


Verglazing is bij jullie pas in 2016 ofzo had ik ergens gelezen.

Op de coaxkabel is bij jullie toch alles al goed?
 
popmart1970
Ik denk dat menigeen wacht op evt snelheidsverhoging/uitzendinggemist/tv op mobile apparaten en zovoorts.......aangezien verglazing hier niet snel klaar zal zijn!!

Ikzelf zou graag op mijn tablet de mogelijkheid hebben om via een app of caiway-site tv te kunnen kijken....
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
dobias
Glasvezel is inderdaad pas 2016.
Ik ben ook heel tevreden met mijn 50mb snelheid die constant is.
Maar meestal is er aan het einde van het jaar een bericht dat de snelheden omhoog gaan en daar was ik benieuwd naar.
50 is leuk maar 100 is nog leuker ; )
Wat Popmart1970 zegt klopt inderdaad wel. Dat zijn leuker nuttige dingen. Ik heb nu het idee dat er veel voor glasvezel gedaan wordt maar niet voor de kabel.

Voor de rest niks te klagen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Alles-in-1HD Lounge snelheid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi snelheid te laag Eigen netwerk : 5 17 jul 2022
snelheid niet stabiel Storing : 5 21 mei 2020
G600 vs G500 relatief lagere snelheid? Snelheid : 7 27 dec 2019
alles in 1 Glas CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 2 22 mrt 2019
Volgens de consumentenbond is KPN de beste aanbieder voor alles in één. Algemeen : 4 24 okt 2018
Advertentie