obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Glasvezel schiedam
Caiway Webcare

Quote

4K schreef:

nou ja. als er staat 2015 en je ziet de huidige vertragingen al. Dat moet je dus invullen 2017...


Twee jaar vertraging lijkt me wat overdreven, gaan we dus niet van uit.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik wel. Al anderhalf jaar geleden zouden we uitzending gemist krijgen op de Airties en het is er nog niet in Krimpen en LoenenWhistl

En ik lees nu opeens dat ons netwerk er niet geschikt voor is. Dus bijna twee jaar heeft Caiway zijn klanten in Krimpen en Loenen een wordt voor gehouden.

Overbodig te zeggen dat ik het schandalig vind dat Caiway zo met zijn klanten omgaat.
 
Adios
Caiway staat voor Communicatie ........... ............. Annoying
 
Adios
De heer Stolte is helaas al enige tijd weg bij Caiway. Hij was de enige die inhoudelijk goed communniceerde met de klanten.

Hij was ook tegenstander van het coderen van het basispakket in Krimpen en Loenen.

Gelijke Monniken, gelijke Kappen zij hij altijd.

Het heeft helaas niet zo mogen zijn.

Het basispakket is achter de smartcard geknald in Krimpen en Loenen en de communicatie van Caiway naar de klant is gedaald tot het niveau van plakken en knippen uit standaard tekstchablonen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Glasvezel schiedam', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie