obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
Blokken en happering op SBS6/Veronica
DRI-soft
Sinds dat we in onze nieuwbouw woning zitten, hebben we met name op SBS6, Veronica en Net5 last van blokken in beeld en happeringen van het beeld. Het vreemde is dat het met name in de avond uren is en op de televisie in de woonkamer. Overdag hebben we hier geen tot vrijwel geen last van.

Alles heb ik al na gelopen, met weinig tot geen resultaat of verbetering.

Wat te doen?

Mvg,


J. Sommen
 
Caiway Webcare
Als je ons per privebericht je volledige adres zou willen doorgeven kijken we gelijk na wat er aan de hand is.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
DRI-soft
Gisteravond was het zelfs zo extreem dat ik vrijwel geen enkele zender meer kon kijken, terwijl ik boven in de slaapkamer totaal geen probleem had.

Snap dit niet zo...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokken en happering op SBS6/Veronica', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing sbs6, net 5 en Veronica Digitale radio of televisie storing : 6 04 dec 2016
TV storingen - balken - blokken CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 214 18 okt 2016
Storing / blokkerig beeld op Veronica en Net5 Digitale radio of televisie storing : 6 23 feb 2014
Geen Ned 1/2/3/RTL4/5/SBS6 op Akai aled2205TWE TV's met ingebouwde Tuners : 6 18 nov 2012
Blokken en deel van zenders ontbreekt Storing : 8 20 okt 2012
Advertentie