obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Uitstel Maassluis ?
IPv6-Router
Bij een nieuwe check op de website zijn we in Maassluis van februari 2013 naar winter 2013 gegaan (ik hoop nog dat het een typefout is). Dit is misschien een uitgesproken kans voor andere aanbieders om snelle verbindingen te gaan leveren en Caiway links te laten liggen. Ik raad iedereen in mijn omgeving altijd aan om naar Caiway te gaan en de ADSL verbindingen links te laten liggen, maar nu ben ik toch genoodzaakt om ander advies uit te gaan brengen. De billboards in het begin van de stad kunnen eigenlijk wel weg, want tegen de tijd dat de glasvezel in gebruik wordt genomen zijn we zeker niet meer de snelste stad van Nederland. Zonde van de investering in het glasvezel netwerk en misschien was het verstandiger geweest om het coax netwerk verder te optimaliseren. De mogelijkheden op het coax netwerk zijn nu al zo ver dat 1Gb/s al mogelijk is. Bij Ziggo staat een testopstellingen waar ze deze snelheden testen. Misschien dat Caiway een e-mail kan sturen naar de mensen die een voorschrijving hebben gedaan met wat tekst en uitleg voor het uitstellen van de 3-in-een pakketten over het glas.
 
darkstalker
Zodra je op de voorinschrijven knop klikt staat er nog steeds: "Binnen 6 maanden is uw gemeente gereed om aangesloten te worden op glasvezel."
Dus ik hoop dat het een fout is.
 
darkstalker
Als het zo is dat ze overal in het Westland de FTU's gaan vervangen (zoals in het Wateringse Veld het geval is), is dat mooi Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.
 
IPv6-Router
Als ze de FTU gaan vervangen dan hopelijk voor een universele FTU. Op deze FTU passen diversen fabrikanten zoals: Genexis, Draytek enz.
 
Adios
Waarom is het vervangen van de FTU 's kwalitatief teleurstellend?

Misschien zijn de nieuwe FTU 's wel beter.
 
IPv6-Router
Moet eerst besteld c.q gemaakt worden en daarna bij iedereen worden geplaatst. Dit zou verklaren waarom alles naar achteren in de tijd is verplaatst. Misschien dat een van de Caiway medewerkers hier uitsluitsel over kunnen geven, zodat we weten wie de vertraging heeft veroorzaakt. We geven nu Caiway de schuld, maar het probleem lig misschien wel niet bij Caiway.
 
maanmist
Niet te hopen dat het (weer) nog langer gaat duren.
Hoewel, hier in 2675 ligt nog niet eens de glasvezelkabel. Smile
 
IPv6-Router
Kunnen ze wel gelijk de de juiste universele FTU plaatsen en de diensten sneller leveren.
 
Standstoel
Nou vergis je niet het kan zomaar weer veranderen.
 
IPv6-Router
En je zal het niet geloven, maar het is nu begin 2013 geworden. Vol verwachting klopt mijn hart (om maar even een bekende Nederlander/Spanjaard aan te halen).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitstel Maassluis ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
glasvezel abbo standaard maassluis Abonnementen : 14 08 sep 2013
Gaat het lukken in Maassluis vanaf april? CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 11 17 mei 2013
Internet plat, Maassluis Storing : 6 01 jun 2012
Caiway glasvezel Maassluis/Westland Algemeen : 5 11 nov 2011
Storing Maassluis Mozartlaan Storing : 1 26 mei 2010
Advertentie