obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Info over de verschillende gebruikte modems bij CaiWay.
 Onderwerp afdrukken
Arris modem met Eminent EM4570
Jeffreyverhagen
Hallo,

ik heb op het forum gezocht maar geen duidelijke oplossing gevonden. Het volgende is er aan de hand; ik heb een Arris modem van Caiway, die werkt prima. Maar, nu wil ik daar een router van Eminent aankoppelen om zo draadloss internet te hebben voor mijn nieuwe Sony TV.
Zogauw ik de router aansluit en de vaste PC met de UTP kabel vanuit de router laat komen, heb ik geen verbinding meer op de vaste PC. En draadloos ook niet.

Weet iemand hoe dit kan? Ik heb niets aan de instellingen van het Arris modem of de Eminent router vervangen.
Ik heb wel telefonisch contact gehad met een medewerker van caiway maar die vertelde dat alles goed was.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Verhagen
 
Adios
Misschien heb je een verkeerde instelling in je router?
 
Jeffreyverhagen
Zou raar zijn.
Normaal gesproken hoef je dit toch niet aan te passen? Alleen de basis instellingen zoals naam en wachtwoord.
De medewerker van Caiway vertelde ook dat in principe alle routers plug and plat zijn.
 
popmart1970
Mss heel basic....maar zit er geen password/login op je router die je moet invoeren (via browser op pc) alvorens het werkt....was bij mijn belkin N600 namelijk wel!!!
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Arris modem met Eminent EM4570', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie