obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Uitgesteld in Oudenbosch
Shmp
Nou dacht ik toen ik me vooraf had ingeschreven dat er op de site www.ikgavoorglas.nl in oktober (voor in Oudenbosch) de eerste gebruikers werden aangesloten, dat stond namelijk op de site.

Nu is dat alweer veranderd naar: dit najaar. Dat is naar mijn mening een best lange periode. Nou blijft mijn vraag natuurlijk wanneer ze nou eindelijk zover zijn dat we hier op glas over kunnen gaan.

Daarnaast is het me opgevallen dat ze bij mijn buren al een kastje hebben geplaatst en bij ons niet. Hier heb ik ook nog nooit bericht over gehad wanneer ze deze in huis wilde plaatsen/aansluiten.

Is het nou zo moeilijk/teveel gevraagd om gewoon op tijd te leveren?
 
Adios
Het is voor Caiway al te moeilijk om een reden te geven die van toepassing is voor het coderen van het basicpakket in Krimpen en Loenen. Verder als het is nu eenmaal zo, komen ze niet!

Dan begrijp je zeker wel dat op tijd iets leveren zeker veels te hoog gegrepen is voor Caiway.

Ik vind je nu beetje naief hoor, dat je er nog op rekende. LOL
 
Standstoel
Maar najaar staat er al zeker 2 weken. Dat geld ook voor het Wateringse Veld eerst stond er ook oktober. Ze hebben gewoon een achterstand en hier komen ze zelfs alles vervangen want het is niet goed. Alleen de voorinschrijvingen hebben bericht gehad.
 
Adios
Ik zou voor je televisie bij Caiway blijven als je beeldkwaliteit belangrijk vindt.
Voor internet en telefonie zit ik ook om me heen te kijken inmiddels.

Want dat Caiway de dure veels te hoge tarieven handhaaft in Krimpen en Loenen schiet me echt in het verkeerde keelgat!

De Wijk Woerdblok in Naaldwijk is denk ik wel al omgezet, want die staat niet meer op de website van oude abonnementen.
 
pauke

Quote

Shmp schreef:

Nou dacht ik toen ik me vooraf had ingeschreven dat er op de site www.ikgavoorglas.nl in oktober (voor in Oudenbosch) de eerste gebruikers werden aangesloten, dat stond namelijk op de site.

Nu is dat alweer veranderd naar: dit najaar. Dat is naar mijn mening een best lange periode. Nou blijft mijn vraag natuurlijk wanneer ze nou eindelijk zover zijn dat we hier op glas over kunnen gaan.

Daarnaast is het me opgevallen dat ze bij mijn buren al een kastje hebben geplaatst en bij ons niet. Hier heb ik ook nog nooit bericht over gehad wanneer ze deze in huis wilde plaatsen/aansluiten.

Is het nou zo moeilijk/teveel gevraagd om gewoon op tijd te leveren?


heb aansluiting al een paar maanden , zou aangesloten worden in September maar niets meer gehoord tot nu toe.
wel overal grote posters in het dorp maar fatsoenlijke voorlichting van hoe,wat en wanneer is er niet bij!!
 
Adios
Maar jullie wel een gratis stofdoek gehad toch ? Annoying
 
Standstoel
Komen hun beloftes helaas niet naSad
 
Adios
Het trieste is, dat er bij Caiway een cultuur heerst, waarbij het heel normaal is dat afspraken, beloften etc niet worden nagekomen.

Voorbeelden te over, helaas !
 
pauke
kreeg nu een telefoontje dat m'n router niet goed was en dat ze een andere komen aansluiten?
heb ik al een router? dacht alleen een aansluiting? zal wel zien maandag.
word vervolgd!!

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 20 2012 20:09:07:
hadden vrijdags terug gebeld was een misverstand? kwamen dus maandag niet
Gewijzigd door pauke op 20 oktober 2012, 20:09
 
schinie
Vorige week het glasvezel isra punt geinstalleerd in de meterkast.
Zojuist het glasvezelpakket besteld, ben benieuwd.
Levering 2 tot 4 weken.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Uitgesteld in Oudenbosch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Uitgesteld kijken Entone 515 breekt af Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 2 01 mei 2019
Geen internet Oudenbosch Storing : 2 19 mei 2016
G250 in Oudenbosch, check! Snelheid : 5 01 jan 2016
storing oudenbosch Storing : 4 21 jun 2015
Caiway Glasvezel Basis pakket Oudenbosch CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 10 13 okt 2014
Advertentie