obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Storing tv signaal Wateringen RTL 4 + RTL 5
William1978
Ik heb sinds ongeveer 18.30 uur geen signaal meer op RTL4 en RTL 5 en kijk ongecodeerd naar het basispakket RTV via DVB t-c in mijn Philips lcd tv.

Hebben meer mensen hier last van?

Groeten, William
 
Caiway Webcare
Erg vervelend!

Speelt de storing nu nog?
Als je je postcode en huisnummer ( per PB ) toestuurt kan ik hier achteraan!

Misschien heb je hier iets aan:
https://www.caiway.nl/site/nl/particu...etelevisie
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
stefanvollering
Bij mijn ouders in Wateringen heb ik de laatste drie weken ook af en toe last hiervan! RTL4 en RTL5 - soms doen ze het, soms doen ze het niet (het beeld blijft dan zwart en het geluid komt vervormd of niet door). Weet iemand hier een oplossing voor?
 
Caiway Webcare
@stefanvollering

De oorzaak is signaalverlies in het traject naar de decoder. De oplossing kan verschillend zijn afhankelijk van waar het verlies optreed. Is de bekabeling in huis al nagekeken daar? Indien dat het geval is kunnen we een monteur inplannen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joke Den Haag
Hier schijnt geen oplossing voor te zijn. Overburen zijn al 7 keer in Naaldwijk geweest om daarover te klagen.
Beeld zwart, maar je hoort wel het geluid dat verder loopt.
Dat komt in heel Lage Veld voor. Hogeveld weet ik niet. Waar wonen je ouders?

Automatisch samengevoegd met vorige post op: oktober 20 2012 12:30:57:
Blij dat ik dat nu weet, want rond die tijd heb ik mijn HD decoder bij het grofvuil willen zetten. Nu zet ik deze net weer aan en alles werkt normaal.
En ik maar twijfelen. Dit betekent dat mijn HD decoder niet defect is en de kabels die ik gebruik naar behoren werken.
Dus wat is er echt aan de hand?
Bijna onnodig een nieuwe decoder gekocht.

Voor K4, toch ontvang ik graag de andere kabels van je, kwam er pas achter nadat ik je de mail al had gestuurd.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 20 oktober 2012, 12:33
 
Caiway Webcare
Beste Joke,

Een storing is altijd zeer vervelend.

Zwart beeld bij gebruik van een digitale ontvanger wordt vaak veroorzaakt door de decoder zelf. Heb je je ontvanger al een reset gegeven? Heb je gecontroleerd of een software update mogelijk is?

Daarbij ontvang ik graag je adresgegevens in een PB om je melding op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joke Den Haag
Ha Harma,

Dank je wel voor je reactie. Bij mij is het nu sinds een paar dagen weer in orde.
Gaf alleen antwoord op Stefan. Wat betreft die overburen, daar zijn jullie al bij geweest en die schijnt nog steeds last van te hebben.

Kan wel even bij mijn naaste buren kijken die daar ook last van hebben. Of idd de decoder een update nodig heeft.
Bij mij is alles up to date.

Dank je wel.

Joke
 
Caiway Webcare
Mocht je toch nog ergens tegen aanlopen of nog vragen hebben dan weet je ons te vinden...

Met vriendelijke groet,

Michiel de Vries
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing tv signaal Wateringen RTL 4 + RTL 5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
TV herkend signaal niet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 02 okt 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Internet Storing Glasvezel Lunteren 28 sept 2020 18.00-24.00 Storing : 17 01 dec 2020
Advertentie