obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Capaciteitsprobleem Gouda Goverwelle
drau
69394207

Hier is het ook bedroevend; onbruikbaar...
 
gertbono
69394346

Ik heb een test toegevoegd. Het is bedroevend de verbinding momenteel. Deze waarden bevestigen ook de slechte telefoonverbinding die ik heb (VoIP telefonie). Voortdurend hapert de verbinding tijdens het telefoneren.
Gewijzigd door gertbono op 14 september 2012, 22:56
 
Adios
Het probleem is dat Caiway ook de nadelen ondervindt van het slechte Rekam netwerk.

Echt onverantwoord, die 6,95 per maand.
 
drau
69410247

Het is op zaterdag ochtend half acht niet veel beter..
 
gertbono
69413023

De resultaten van zaterdagochtend.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2012 10:05:00:
Ik verzoek de webservice van Caiway contact met ons op te nemen en te gaan kijken naar een structurele oplossing voor dit probleem. De kwaliteit van de geboden diensten zijn in onbalans met de prijs die er voor betaald moet worden.
Gewijzigd door gertbono op 15 september 2012, 10:05
 
Adios
Ik vind het gewoon schandalig en respectloos van zowel Caiway als Rekam dat jullie zo structureel een slechte verbinding hebben.

Ik vind dat de Caiwayklanten in Gouda een korting van minstens 10 euro per maand verdienen met deze kommer en kwel.
 
gertbono
69427814

De kwaliteit van de verbinding is slecht!
 
darkstalker
Ben ik even blij dat ik niet in Gouda woon. Wat ligt er daar een kut netwerk zeg -_-
Maassluis:
69430291

(ja, mijn post is geen nuttige bijdrage, maar ik leef wel met jullie mee).
 
Adios
Het is geen geheim dat het Rekam netwerk een flutnetwerk is. Wat wil je voor 6,95 per maand.

Hele gedeelten van Gouda hebben nog het rijgsysteem van 30 jaar terug.

Als er iemand dan afgesloten moet worden, maken ze in je huis je wandcontactdoos onklaar en dat is het Shock
 
gertbono
69436354

Ik heb nog een testmeting uitgevoerd op de zaterdagavond. Het resultaat spreekt voor zich.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Capaciteitsprobleem Gouda Goverwelle', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway diensten uitgevallen door stroomstoring in regio Gouda Storing : 1 03 nov 2015
Upstream Frequentie Verandering Gouda Werkzaamheden : 12 27 okt 2015
Glasvezel gouda CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 26 31 mei 2015
Storingen in Gouda Storing : 6 05 mei 2015
Fiber ready? Gouda Algemeen : 3 07 aug 2014
Advertentie