obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Wanneer komen de nieuwe snelheden in Krimpen?
Adios
We betalen meer dan de nieuwe glasvezelabonnees en hebben een minder product.

Caiway, wanneer wordt hier iets aan gedaan?

Ik het nu het gevoel dat ik veel te veel betaal !!
 
Caiway Webcare
Momenteel kunnen we hier nog geen uitspraken over doem. Er zal binnenkort wel meer naar buiten komen wat zeker een antwoord zal geven op je vraag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Waarom geven medewerkers van Caiway toch altijd van die voorspelbare antwoorden? Wink
 
IPv6-Router

Quote

Fiberkrimpen schreef:

Waarom geven medewerkers van Caiway toch altijd van die voorspelbare antwoorden? Wink


Ik denk dat het niet anders kan en heb er best begrip voor dat ze niet alle informatie naar buiten kunnen brengen. Misschien kunnen ze voor een klein groepje mensen, die interesse hebben in nieuwe technieken en ontwikkelingen op internet en tv gebied, een tipje van de sluier oplichten. Ook een beta programma zou leuk zijn.
 
Adios
Ik vind als je gewoon de veel te hoge tarieven blijft rekenen en dan antieke snelheden geeft op de glasvzel in Krimpen, vergeleken met andere gemeenten waar Caiway nu begint met glas, dat Caiway wat heeft uit te leggen. Dan kan je niet zeggen, we kunnen nog geen uitspraken doen...

Maar zich veplaatsen in klanten is ooit een sterk punt geweest van Caiway, vind ik.
 
popmart1970
is toch bijna altijd zo......bestaande klanten zijn minder interessant.....nieuwe klanten binnenhalen is het devies!!!!

Vind dit ook fout...continuiteit is even belangrijk naar mijn mening!!!
En vind ik dat de bestaande klanten ook de nieuwe specificaties van het betreffende abo dienen te ontvangen voor dezelfde prijs!!!

Echter zal dat nog wel ff een utopie blijven (niet alleen bij caiway maar eigenlijk overal)Frown
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Er is al zoveel fout gegaan in Krimpen toen Caiway glasvezel introduceerde in Krimpen.

Ondertussen vliegt het nieuws door ons dorp dat Caiway in andere gemeenten op de glasvezel veel hogere snelheden biedt voor lagere tarieven.

Nee, dat helpt echt als je nieuwe klanten wilt winnen in Krimpen, Caiway ..........

Sad
 
leuro
@Caiway Webcare Het is nu al bijna half november en we hebben nog NIETS van caiway vernomen!!

Biedt het Alles in 1 Comfort pakket (90 mb/s up en down) aan voor een euro of 40 ipv de 101 euro die het nu moet kosten tot wij in krimpen en loenen ook gebruik kunnen maken van de super snelle nieuwe abonnementen.

Zomaar een idee hoor....Thumbs Up





..
Handtekening
Computer Operator
 
Adios
Nu er toch goede ideeën worden geopperd; Het lijkt me ook een goed idee om de codering van het basispakket af te halen in Krimpen, Loenen en Albrandswaard. Je bindt en wint geen klanten door bepaalde groepen klanten zo verschillend te behandelen. Zeker als er geen reden voor is. Althans ik heb nooit een geldige reden vernomen voor codering van het basispakket, want de Rekam komt niet dus dat is geen geldige reden.
 
Adios
Hebben jullie wel kabelinternet in Loenen? Wij in Krimpen namelijk niet.

Misschien komt er in die brief van eind november te staan dat we in Krimpen ook de alles in 1 bundels op de kabel kunnen krijgen .

En dan kan gelijk die codering van het basispakket af. Dan lopen we eindelijk helemaal gelijk met de andere Caiway gemeenten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer komen de nieuwe snelheden in Krimpen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Vraag over nieuwe aansluiting CaiWay/Delta Glasvezel modem : 5 13 mei 2021
Advertentie