obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Smartcard bij glasvezel
Joke Den Haag
Ja, ik hoorde dat die modem niet goed is. Ik denk dat ze die alleen bij mensen die het hele pakket nemen een andere plaatsen. Bij mij komen ze in iedergeval niet binnen.
 
Adios
Niet zo dwars Joke Argue

Gewoon de hardware laten vervangen. Het kost je nu niks en je bent alvast klaar voor de toekomst, of je er nu gebruik van maakt of niet.

Dus doe maar gewoon open als de monteurs komen Pfft
 
Joke Den Haag
Ja, daar heb je wel gelijk in, maar ik denk dat ze het alleen bij mensen die het hele pakket besteld hebben, vervangen.
 
Adios
Ik vraag het me af. Het is namelijk veel goedkoper om veel aansluitingen achter elkaar te vervangen dan steeds apart een monteur langs te moeten sturen.
 
Joke Den Haag
Denk dat ze gaan kijken hoeveel aanvragen er binnenkomen. Als er maar 10 of 20 zijn, is het goedkoper dan heel wateringse veld opnieuw aan te sluiten.
Maar bij Caiway weet je het nooit.
Vandaag is het ja en morgen weer nee.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 02 oktober 2012, 18:32
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard bij glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie