obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Smartcard bij glasvezel
Joke Den Haag
Ik heb dit beantwoord op 2e alinea

Was wel zo netjes geweest om eerst een beslissing te nemen en dan de klanten hiervan op de hoogte te stellen. Nu voel ik mij gebruikt. En ik ben niet de enige. Ik vind dit zeer respectloos.

En dit op de 3e.

Ook een respectloos antwoord. Dus gelieve het woord respect en begrip uit uw woordenboek schrappen.

En inderdaad stop ik er nu mee. Verder is er nog geen stroom in de meterkast.
En hoorde verder dat ook in een ander deel van de wijk nog steeds geen signaal is. En ze kunnen er maar niet achterkomen waar het probleem zit.
Dus bij mij hoeven ze geen afspraak meer te maken. En ook bij de buren niet.

Groetjes Joke
 
Adios
Als je een glasvezelbundel afneemt wordt er kostenloos een stopcontact aangelegd in je meterkast. Althans, zo ging dat in Krimpen.
 
Migow

Quote

Fiberkrimpen schreef:

Als je een glasvezelbundel afneemt wordt er kostenloos een stopcontact aangelegd in je meterkast. Althans, zo ging dat in Krimpen.


Nou hier in IJsselstein is men daar zelf verantwoordelijk voor. Daarom zijn bij jullie die prijzen zo hoog en snelheden zo laag Snap je het nu?? GrinGrin
 
Adios
Echt waar ? Ik kijk er niet van op als Caiway hier op terugkomt.

Want als de mensen zelf voor de kosten voor aanleg van een stopcontact moeten opdraaien in de meterkast, denk ik dat een hoop gezellig aan de coaxkabel blijven hangen .
 
Joke Den Haag
Kan idd niets terug vinden dat men zelf of dat Caiway voor de stroom gaat zorgen. En of er wel of niet, er een UTP kabel voor de TV van de meterkast naar het aansluitpunt in de woonkamer wordt doorgetrokken.

Uw tv sluit u altijd aan met een UTP-kabel.

Dit is het enige wat bij veelgestelde vragen staat.

Krijg je weer de volgende vraag, hoef er dan geen PVR tussen, als men een R45 aansluiting heeft in de TV?
 
AlHor

Quote

Joke Den Haag schreef:

Kan idd niets terug vinden dat men zelf of dat Caiway voor de stroom gaat zorgen. En of er wel of niet, er een UTP kabel voor de TV van de meterkast naar het aansluitpunt in de woonkamer wordt doorgetrokken.

Uw tv sluit u altijd aan met een UTP-kabel.

Dit is het enige wat bij veelgestelde vragen staat.

Krijg je weer de volgende vraag, hoef er dan geen PVR tussen, als men een R45 aansluiting heeft in de TV?


TV's ondersteunen nog geen IPTV, die RJ45 is om te internetten op de TV. TV kijken moet dus met de IPTV-decoder die je van CaiWay in bruikleen krijgt. Je moet dus de huidige coax kabel vanuit je aansluitpunt naar je tv vervangen door een UTP kabel vanaf het modem.

Ik denk eigenlijk dat de reden waarom je geen TV zonder internet kan nemen is omdat op de glasvezel eerst een modem worden aangesloten waarop je vervolgens de IPTV decoder moet aansluiten. Ze hebben geen zin om een modem te leveren als je geen internet hebt denk ik. Maar dit is slechts speculatie natuurlijk.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: september 15 2012 00:57:26:

Quote

Fiberkrimpen schreef:

Echt waar ? Ik kijk er niet van op als Caiway hier op terugkomt.

Want als de mensen zelf voor de kosten voor aanleg van een stopcontact moeten opdraaien in de meterkast, denk ik dat een hoop gezellig aan de coaxkabel blijven hangen .


Hier gaat het wel lukken hoor Smile De Arris wordt gewoon vervangen door de glasmodem Smile

Mijn trots:

img20120915004632

Binnenkort wordt de Linksys WRT54GL vervangen door een Netgear N900 (WNDR4500), Netgear N700 (WNDR3700v2) of Linksys E4200. Jammer dat die nieuwe Netgear 3700v2 geen DD-WRT ondersteunt anders wist ik het nu al!
Gewijzigd door AlHor op 15 september 2012, 00:57
 
Joke Den Haag
Hi, ik snap wel hoe het zit, maar het gaat om de informatie die Caiway op www.ikgavoorglas.nl geeft over TV kijken via glas. Als leek snap je er dan toch niets meer van.
Maarja misschien heb ik het wel verkeerd gelezen.
Toch vind ik dat er te weinig informatie is over wat men zelf moet aanschaffen.

Iid mooi stelletje heb je staan.
Zag ook dat Asus met nieuwe routers op de markt is gekomen. Misschien dat iets voor je.
 
Adios
Ik adviseer je als het kan de UTP kabel naast de bestaande coaxkabel te leggen en zeker niet de coaxkabel eruit te halen en te vervangen voor UTP.


Als de glasvezel eruit ligt, kan je altijd terugvallen op je DVB-C signaal.

Een UTP en coaxkabel door één pijpje gaat prima !
 
Joke Den Haag
Ik krijg toch geen glas, dus hoef ik niets te doen. En morgen ben ik bij mijn dochter, dan kan ik daar (ziggo) m 'n HD decoder testen. Mocht blijken dat daar wel goed signaal op zit, dan kan ik altijd nog bij Caiway gaan klagen over de coax verbinding.

Verder had ik wel begrepen dat de glaskabel naast de coax geplaatst zou worden, zodat je beide kan gebruiken.
 
Adios
Als je problemen blijft houden, wil ik je ook wel helpen hoor Joke. Misschien dat binnenhuis nog wat te verbeteren valt. Ik gebruik zelf altijd KOKA 125 coaxkabel. Zeer hoog afgescherm en weinig demping.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Smartcard bij glasvezel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie