obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In dit onderdeel kun je alles bepreken over de digitale ontvangers voor glasvezel van CaiWay/Delta
 Onderwerp afdrukken
Welke IP HD-PVR bij nieuwe Alles-in-1 Glas
IPv6-Router
Welke IP HD-PVR gaat Caiway leveren bij de nieuwe Alles-in-1 Glasvezelpakketten.
 
Adios
In ieder geval geen Airties.
 
IPv6-Router
Gelukkig niet, maar ik heb nog niets kunnen vinden met een mogelijkheid voor Widgets.
 
Caiway Webcare

Quote

MPvDam schreef:

Welke IP HD-PVR gaat Caiway leveren bij de nieuwe Alles-in-1 Glasvezelpakketten.



We geven nog geen informatie vrij over welk type ontvanger er gebruikt gaat worden bij de nieuwe glasvezel abonnementen. Als dit publiekelijk beschikbaar komt, zult u dit terug kunnen vinden op onze website www.ikgavoorglas.nl.
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
ronzuid
Volgens mij gaan ze wel de aities gebruiken, zie hun .pdf;

http://www.caiwayglasvezel.nl/site/do...V12.01.pdf
 
AlHor

Quote

ronzuid schreef:

Volgens mij gaan ze wel de aities gebruiken, zie hun .pdf;

http://www.caiwayglasvezel.nl/site/do...V12.01.pdf


Vanwaar is die gelinked? Kon het namelijk niet vinden op de glas website. Deze link wordt wel door google getoond. Misschien oude informatie voor de Loenen/Krimpen klanten? Het zal best waar zijn dat ze nog bezig zijn met de nieuwe pakketten. Zou het zo erg met CaiWay zijn dat ze eerst 10.000 aanmeldingen willen hebben en dan pas zeggen dat ze een &$&$-ding geven? Smile
 
IPv6-Router
Op de nieuwe site staat helaas nog niets. Ik vind de voorpret altijd leuk en wil best een van de eerste gebruikers zijn om het een en ander te testen. We zullen nog even moeten wachten om te weten wat het allemaal gaat worden.
 
Adios
Die link naar de Airties is van de oude website en geldt alleen voor Krimpen, Loenen en Woerdblok in Naaldwijk.

Caiway houdt het spannend. Zodra iemand meer weet welke PVR gebruikt gaan worden hoor ik het graag.
 
IPv6-Router
Ik hoop dat het een IP PVR is die vrij op de markt verkrijgbaar is of in ieder geval beschikbaar komt. Misschien een app op de samsung tv's die een streaming signaal kunnen weergeven.
 
Adios
Nog mooier is als je IPTV gewoon met je televisie kan bekijken zonder los kastje, net zoals nu met DVB-C het geval is.


Het wordt tijd dat de televisiefabrikanten dit gaan inbouwen !
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke IP HD-PVR bij nieuwe Alles-in-1 Glas', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Caiway nieuwe bestelling haast onmogelijk Klacht over CaiWay/Delta : 4 13 sep 2022
Advertentie