obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
caiway humax
denny
Hallo ik heb ff een vraagje?Ik heb een caiway humax hij doet het prima.Maar nu komt het volgende ik heb pas geleden een homecinnemaset gekocht en nu wil ik dus het geluid van de caiway over me boxen laten gaan van me cinnemaset.
Ik heb van alles geprobeerd ben langs winkels gegaan en die zeiden dat moet makkelijk kunnen!
nu ben ik te einde raad en ik weet het ff niet meer daarom deze vraag HELP.
gr denny en alvast bedankt
 
Dr-Pepper

Quote

denny schreef:
Hallo ik heb ff een vraagje?Ik heb een caiway humax hij doet het prima.Maar nu komt het volgende ik heb pas geleden een homecinnemaset gekocht en nu wil ik dus het geluid van de caiway over me boxen laten gaan van me cinnemaset.
Ik heb van alles geprobeerd ben langs winkels gegaan en die zeiden dat moet makkelijk kunnen!
nu ben ik te einde raad en ik weet het ff niet meer daarom deze vraag HELP.
gr denny en alvast bedankt


Zou je wat meer kunnen vertellen over wat voor aansluitmogelijkheden je Home Cinemaset heeft. Als hij een optische ingang heeft kan je die het beste gebruiken. Dan pak je de SPDIF uitgang van de decoder en de ingang van je reciever en werken. Anders zal je de SCART-plug moeten opdelen zodat hij via Tulp kan werken.

Als je het merk en type weet van je Home Cinemaset kan ik je er wat meer over vertellen.
 
denny
merk is sony en de type is HT-SF360-HT-SS360
 
Dr-Pepper
Die Sony beschikt over een optische ingang. Als je die nog niet door een ander apparaat in gebruik heb zou ik hem daar op aansluiten.

Dan decoder instellen werken.

Wat heb je overigens al geprobeerd om het in orde te maken?
 
denny
He hallo ja indd er zit een optische ingang en er is niets op aangesloten.Dus als ik het goed begrijpt kan ik de caiway kasje daar op aansluiten.En moet ik dan niet een ander snoertje er bij te kopen?
En we hebben echt alles al gedaan maar dit is de enige oplossing nog denk ik.
gr denny
 
Dr-Pepper
Je kan hem inderdaad gewoon optisch aansluiten, daar heb je dan wel zo een kabeltje voor nodig.

Die optische kabels kan je in vrijwel alle electronicawinkels kopen voor minder dan een tientje.
 
denny
ok dan ben ik erg geholpen mijn dank is groot gr denny
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'caiway humax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie