obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier storingen in uw digitale 'ontvangst'.
 Onderwerp afdrukken
storing enkele hd zenders alles in 1 pakket
erwin
Sinds de overgang naar het alles in 1 pakket (relax) heb ik problemen met een aantal HD zenders. O.a. RTL4 en 5 storen constant (blokken in beeld) en soms zelfs helemaal geen beeld. Ik heb een sony tv (KDL-46EX711) en gebruik de ingebouwde tuner in combinatie met de cam module van neotion. De software van de tv heeft de laatste versie. Voor de overgang gebruikte ik dezelfde tv maar dan zonder smartcard. Het is wel erg toevallig dat de problemen zich sinds de overgang voordoen.

Daarnaast is de snelheid van het internet erg wisselend. De beloofde 35MB wordt nooit gehaald en op sommige momenten komt de snelheid niet verder dan 5MB!
 
Caiway Webcare

Quote

erwin schreef:

Sinds de overgang naar het alles in 1 pakket (relax) heb ik problemen met een aantal HD zenders. O.a. RTL4 en 5 storen constant (blokken in beeld) en soms zelfs helemaal geen beeld. Ik heb een sony tv (KDL-46EX711) en gebruik de ingebouwde tuner in combinatie met de cam module van neotion. De software van de tv heeft de laatste versie. Voor de overgang gebruikte ik dezelfde tv maar dan zonder smartcard. Het is wel erg toevallig dat de problemen zich sinds de overgang voordoen.

Daarnaast is de snelheid van het internet erg wisselend. De beloofde 35MB wordt nooit gehaald en op sommige momenten komt de snelheid niet verder dan 5MB!


Om te kunnen achterhalen wat er aan de hand is ontvangen we graag je adresgegevens en telefoonnummer per privébericht. We nemen dan gelijk contact met je op.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
erwin
Vandaag heb ik de coax abel die van de dvd recorder naar de tv gaat, vervangen. Het was een kant en klare kabel en is nu vervangen door een zelf gemaakte kabel met metalen stekkers. Hierna was het probleem met het storen van enkele zenders meteen verholpen. Het bljft vreemd dat ik met dezelfde aansluitingen nooit problemen had voordat ik op het alles in 1 pakket ben over gegaan maar ik ben blij dat het eindelijk verholpen is. Nu maar hopen dat het zo blijft.

De internet snelheid is nog steeds wisselend en haalt nooit de beloofde 35mb maar ik heb begrepen dat dit een bekend probleem is in Berghem. Ik vind het vreemd dat Caiway haar klanten daar niet over informeert. Tenslotte betalen we al die maanden al voor 35mb die we nooit hebben gekregen. Ik zou graag horen wanneer dit opgelost gaat worden!
 
Adios
Het wordt opgelost zodra er glasvezel bij jullie is aangelegd Grin
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'storing enkele hd zenders alles in 1 pakket', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Langdurige storing doorgifte BBC 4 op TV-kanaal 139 Storing : 1 22 mrt 2024
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
storing wordt maar niet opgelost Storing : 1 24 jan 2023
Advertentie