obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
In het onderdeel Glasvezel algemeen van CaiWay/Delta kun je eigenlijk alles posten. Zoals waar beschikbaar, wat zijn de ervaringen, welke techniek wordt gebruikt, welke abonnementen, welke diensten.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe website en nieuwe pakketten op de glasvezel met hogere snelheden
Adios
De nieuwe website is in de lucht:
[url]www.ikgavoorglas.nl
[/url]


De instapsnelheid is 75/75 .

De inwoners van de gemeente Oudenbosch zijn nu het eerst aan de beurt samen met Waterings Veld.

Ik ben benieuwd wanneer wij in Krimpen aan den IJssel deze pakketten kunnen afnemen.
Gewijzigd door Adios op 08 augustus 2012, 09:47
 
pauke
ik krijg er telefonie bij en ben 2.50 goedkoper uit dan nu met basis tv en internet super?? met het basis pakket!!
 
markmart
Ik zie helemaal niks over Uithoorn er bij staan, jammer ik kan namelijk niet wachten totdat we hier glasvezel hebben.
Wat is de reden dat zulke kleine gemeentes voorrang krijgen boven een grotere gemeente als Uithoorn?
 
Adios
Nou, ik heb jullie burgemeester gezien op televisie inzake die kerk op het Amstelplein. Als zij ook over de onderhandelingen gaat inzake de glasvezel aanleg, snap ik het wel, dat het niet zo vlotjes verloopt.
 
markmart

Quote

Fiber90 schreef:

Nou, ik heb jullie burgemeester gezien op televisie inzake die kerk op het Amstelplein. Als zij ook over de onderhandelingen gaat inzake de glasvezel aanleg, snap ik het wel, dat het niet zo vlotjes verloopt.


Hahaha daar heb je zeker een punt, maar ze is ook aangesteld als burgemeester omdat ze goed lintjes door kan knippen, voor de rest is het eigenlijk de bedoeling dat ze der mond dicht houd, maar nu met dat kerk gedoe ontkwam ze er niet aan. Smile
 
Adios
Wat ik me trouwens wel afvraag. Er is een wijkje in Uithoorn wat al glasvezel heeft van Reggefiber. Gaat CIF daar ook nog glasvezel aanleggen?
 
markmart
We zijn een paar wijken in Uithoorn waar glasvezel ligt, in de nieuwbouw komt het direct te liggenen een paar jaar geleden is men begonnen in een oudere wijk waar mijn ouders toen nog woonde om het aan te leggen, daarna zijn ze gestopt en hebben we niks meer gezien of gehoord.
 
maanmist
Luchy you. Zit hier in Westland 2675 en daar moeten ze nog beginnen met het aanleggen zelfs. Maar prima abo`s toch met glasvezel?
 
Adios
ja, behalve de gesprekstarieven van telefonie . Die vind ik verre van prima ...
 
maanmist
Wie heeft er nu nog vaste telefonie? Smile Ik heb het wel bij mijn all in abo maar gebruik het niet. Was per saldo toch nog voordeliger.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe website en nieuwe pakketten op de glasvezel met hogere snelheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Advertentie