obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
dagelijks wegvallen tv en internet en telefoon
jillp
Hallo allemaal

Ik heb vanaf maart een compleet pakket van caiway(lounge) met alles erop en eraan.
Wij hebben een nieuwbouw woning in Wateringen en vanaf dag 1 is het een drama
Dagelijks geen tv en internet.Natuurlijk caiway gebeld en deze raadde aan splitter te ruilen.
Inmiddels vijf splitters verder tot aan de duurste van Hirschman maar geen resultaat.
Wederom caiway gebeld,deze stuurde monteur die in eerste instantie niets kon vinden,
o ja.. na aandringen toch maar even in de kast buiten kijken en ja hoor stekkertje los.
Nu zou het opgelost zijn maar.........helaas het drama ging gewoon door.

Na een dag hard werken thuis komen en geen tv en internet is geen thuiskomen meer in deze
tijd .Omdat we ook momenteel weinig overdag thuis zijn of laat thuiskomen is
opnieuw op een monteur wachten even geen optie dus behelpen wij ons door wanneer
er geen signaal is om even aan de stekkertjes te rommelen in de meterkast soms komt het signaal terug
maar soms ook niet.

Nu op dit moment maandag 30 augustus helemaal niets,geen tv geen internet en geen telefoon.
Rommelen aan kabels helpt niet.....Komt dit verhaal iemand bekend voor en Is er iemand met een oplossing want wij worden er hopeloos
van!!

Gr Peter
 
pauke
pauke schreef:

splitter vervangen is standaard antwoord.
al jaren


Inmiddels zijn er een hoop dingen verbeterd, waaronder dat advies. Sowieso zal je dat advies niet tegenkomen op dit forum.

Bert Vellekoop
--------------------------------------------------------------------------------

Caiway Webcare Team

Mischien toch eens doorgeven aan de helpdesk??
 
jillp
Bedankt maar het met de helpdesk
ben ik tot nu toe niet echt verder
tot een oplossing gekomen, steeds een
ander die het standaard lijstje afwerkt.
Vandaar mijn topic op dit forum wellicht
ben ik niet alleen
 
Caiway Webcare

Quote

pauke schreef:

pauke schreef:

splitter vervangen is standaard antwoord.
al jaren


Inmiddels zijn er een hoop dingen verbeterd, waaronder dat advies. Sowieso zal je dat advies niet tegenkomen op dit forum.

Bert Vellekoop
--------------------------------------------------------------------------------

Caiway Webcare Team

Mischien toch eens doorgeven aan de helpdesk??


Lijkt me een hele goede inderdaad.

@jillp

Zou je per privebericht of E-mail je klantcode of adresgegevens willen doorgeven?

Dan gaan we hier gelijk mee aan de slag.

Bert Vellekoop

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juli 31 2012 11:27:56:
Inmiddels hebben we de adresgegevens ontvangen, na onderzoek blijkt dat het vrijwel zeker om de kwaliteit van het binnenkomende signaal gaat.

De enige goede en duurzame oplossing is daarom een monteur langs te laten komen. Per privébericht hebben we dit inmiddels aangeboden.

Bert Vellekoop
Gewijzigd door Caiway Webcare op 31 juli 2012, 11:27
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jillp
Vanmorgen is er na contact gistermiddag met caiway een monteur
langs geweest,deze constateerde een veel te laag signaal.
Monteur heeft het buiten in de kast hersteld en krijgen nu
het benodigde signaal.

Tevens heeft hij uitleg gegeven over de storing en advies gegeven.

Ik ben zeer tevreden over deze monteur jammer dat de vorige dit niet heeft
gedaan.

Al met al heeft caiway het probleem opgelost en ik hoop maar ga ervan uit
dat de storing niet meer terug komen.

Bedankt voor jullie advies en reacties!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'dagelijks wegvallen tv en internet en telefoon', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie