obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
BBC HD En BBC3 zitten tijdelijk i de het basicpakket bij ZIGGO ivm olympische spelen.
Adios
Zou dit ook geen goed idee zijn voor Caiway?
 
maanmist
Ik heb gisteren op BBC HD de opening van de OS gekeken en af en toe naar Ned 1 geschakeld maar wat een verschil van kwaliteit in beeld zeg. Top bij de BBC.
 
Adios
Mooi beeld hè?
 
maanmist
Geweldig zelfs.
 
Adios
Maar het zou toch leuk zijn omdat op BBC HD veel 3D wordt uitgezonden van de Olympische spelen, dat Caiway dit kanaal tijdelijk zoals zoveel aanbieders doorgeeft in het basispakket.

Maar de laatste twee jaar lijkt het wel of Caiway ingestort is. Gebeurt weinig wat productverbetering.
Alleen de tarieven zijn aantal keren gestegen tot soms ongekende hoogte!
 
maanmist
Als het aan de top al rommelt zal er bij het veldwerk ook niet veel veranderen.
 
Adios
Aart Verbree is vertrokken en nu heeft een ex UPC man de regie.
Ik hou mijn hart vast.
Bij UPC is zelfs digitaal basispakket zonder HD zenders al een aparte dienst voor 5 euro per maand extra. En dan kan je ook nog maar op 1 televisie digitaal kijken!
Ik hou mijn hart vast nu die man bij Caiway zit.

De telefonietarieven zijn al absurd gestegen. Ben benieuwd wat er volgt.

In ieder geval geen Eurosport 2 met Nederlands geluid en ook geen Eurospot 2 HD denk ik.

Bijna alle aanbieders hebben ook 13 th street in het basispakket, zelfs Digitenne!
Bij Caiway zit hij in een duur delight pakket.

Het gaat helemaal de verkeerde kant op met Caiway.
Steeds minder, maar wel steeds meer betalen.

Ben benieuwd wat meneer Zweegman nog in petto heeft voor ons.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'BBC HD En BBC3 zitten tijdelijk i de het basicpakket bij ZIGGO ivm olympische spelen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kika en BBC3/Cbeebies in HD Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 jan 2023
Kan geen Ziggo Sport kijken op de website en in de app. CaiWay/Delta Glasvezel modem : 3 07 jul 2021
Tijdelijk meer zenders Nieuws van CaiWay/Delta : 3 20 mrt 2020
Caiway versus Ziggo Algemeen : 9 25 jan 2020
Ziggo komt weer beschikbaar in het Cogas Twentegebied Algemeen : 9 07 jan 2020
Advertentie