obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO
Adios
Bij UPC is hij nog wel volgens mij.
 
maanmist
Ja, ik zie het. Ok, dan is het jammer dat Caiway er mee gestopt is. Maar zoals zo vaak worden de aanvullingen qua aanbod met meer tamtam gebracht dan de zenders die verdwijnen.
http://www.weer-verkeer.nl/
 
Adios
Ik mis Weer en Verkeer nog iedere dag. Jammer dat Caiway zo slecht naar zijn klanten luistert.

Maar ja, niet voor niks staat Caiway ook deze maand weer helemaal onderaan in de providermonitor van de Consumentenbond.
Het lukt ze maar niet om omhoog te krabbelen en van de laagste plaatst af te komen.

Hoe komt dat nou toch?
 
Adios
Wat is er sentimenteel aan een bepaalde zender missen?
Wat is er sentimenteel aan permanent onderaan staan de providermonitor in de consumentenbond?

Ik heb overigens ook nooit gevraagd om een kwalificatie hoor, Optimizer. Dus begrijp je opmerking niet zo goed.

En mijn kwalificatie doet niets af aan het feit dat het Caiway al jaren niet lukt om van de laagste plaats af te komen bij de providermonitor van de consumentenbond. Het zou verstandig zijn als Caiway zich eens af ging vragen hoe dat nou toch komt en zo blijft.

Ik kan er één al vast verklappen. Als je vraag iets te technisch is en je hebt de verkeerde aan de lijn van de technische helpdesk, weten ze niet waar je over praat.
Dit heb ik niet 1 keer maar al minstens tien keer meegemaakt.

Het laat zich raden wat voor cijfer je de helpdesk dan geeft....
Gewijzigd door Adios op 08 maart 2013, 12:37
 
Adios
Om te beginnen schrijf je neerlegt met een t. Ten tweede kan je vaak ook goed oordelen over producten door naar andere gebruikers te luisteren.

Als ik dan lees over de drie schamele zenders die nu op uitzending gemist zijn losgelaten door Caiway en de wetenschap dat de meeste smart TV 's al meer zenders bieden op hun eigen platform, vind ik dit een droevige vertoning.
Ik hoef niet daarvoor zelf een Entone te hebben om daar een oordeel over te kunnen geven.

En ja, ik herhaal mezelf vaak, maar dat doet Caiway in zijn handelen ook. Die blijft maar beloftes doen en niet waarmaken. Klanten lekker maken met diensten in advertenties en websites en ze dan gewoon gezellig niet bieden.
Drie jaar geleden deed Caiway dit al en nu nog!

Ik vind dat een schandalige vertoning en dat jij daar ook maar iets van goed probeert te praten vind ik te schandalig voor woorden.

Kijk nu wat KPN gebeurt, die beloofde glasvezel in huis en heeft nu door duizenden klanten een rechtszaak aan zijn broek.

Caiway heeft allang zo'n rechtszaak verdiend.

Ik verbaas me er weleens over hoe vertekent jij de dingen ziet, Optimizer!

Optimistisch zijn is prima, maar tegelijk moet je nooit goed praten als een bedrijf zijn klanten voorliegt met valse beloftes en reclame-uitingen die ze niet waar kunnen maken in hun product. Dat is iets wat jij wel constant doet.

Dit komt je betrouwbaarheid naar de klant niet ten goede.
 
maanmist
Mannen, zullen we het gezellig houden? 4k is al tijden gerespecteert poster en Optimizer is zeer hulpvaardig. Meningsverschillen prima maar geen onderbuikreacties graag. We willen jullie allebei niet kwijt.
 
maanmist
Vaak het probleem van meningsverschillen, dat iedereen ( een beetje) gelijk heeft. Argue
Optimizer heeft hier in Westland, mede dankzij het forum hier, al veel mensen blij gemaakt met aansluitingen ( waarschijnlijk vraag ik hem zelf ook als ik er straks niet uitkom met de glasvezelaansluiting) en 4k mag natuurlijk dingen aan de kaak stellen, is dit forum voor, ook al zijn ze allang bekend en stuurt Caiway hun kat met reageren. Bye-happy
http://www.encyclo.nl/begrip/zijn%20k...t%20sturen
 
doghouse
Je kan van voorgaande discussie vinden wat je wil maar feit is dat de laatste tijd er meer zenders verdwijnen dan bij komen , zenders worden vervangen door onzinnige zenders zoals 6 x!!XLnt, Ik pleit voor een pakket waarin je zelf de zenders kan kiezen zonder al die overbodige en onzinnige troep .Op deze manier is het wel heel makkelijk om 200 zenders aan te bieden
 
Adios
Er is nu ook al een kabelaar die TNT HD doorgeeft in Nederland. De SD versie hiervan wordt al door meer aanbieders doorgegeven.

Waar blijft Caiway ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie