obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO
Requiem
Ik wacht nog steeds. Lange onderhandelingen zijn het. Inmiddels al bijna 4 maand verder.....
 
Adios
Alles duurt lang bij Caiway. Twee jaar geleden beloofde Caiway al een goed gevulde EPG. Maar de gaten in de EPG vliegen je om de oren.

Waar KPN en Ziggo en UPC bij alle zenders een EPG hebben, laat Caiway het je bij een kwart van alle zenders gewoon lekker zelf uitzoeken met je PVR zonder EPG.
De helft van alle regionale zenders heeft geen EPG bij Caiway, als ook, RTL Lounge, BBC HD en zo kan ik nog wel even door gaan.
 
Caiway Webcare
Met betrekking tot de onderhandelingen met HBO kunnen wij aangeven dat deze nog steeds gaande zijn. Op dit moment is nog niet duidelijk wanneer de onderhandelingen afgerond zijn.

Met vriendelijke groet,
Michiel de Vries
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Negen maanden geleden zei Caiway ook al dat de onderhandelingen gaande zijn.
 
popmart1970
Zijn dan ook wel "lange afstands"onderhandelingen....met Amerika!! WinkPfft
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Ja, maar Caiway staat bij zijn klanten al twee jaar bekend als een aanbieder die achter is gaan lopen. Meer zenders verdwenen dan erbij zijn gekomen, maar wel steeds prijsverhogingen.
 
Adios
We zijn nog steeds in onderhandeling krijg je als antwoord denk ik.
Dat zeiden ze een jaar geleden ook alBye-sad
 
Adios
Het is gewoon opvallend dat vroeger Caiway een van de eersten was met nieuwe zenders en nu steeds de laatste of gewoon zenders verwijdert zoals Weer en Verkeer
 
Adios
Ik keek dagelijks naar Weer en Verkeer. Ik mis het nog iedere dag.
 
maanmist
Volgens mij is Weer en verkeer gewoon gestopt met uitzenden.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie