obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
HBO
speedkiller1975
hallo ik zou graag zien dat de caiway HBO in het zender paket er bij doet
 
Caiway Webcare
We gaan onderzoeken wat hierin de mogelijkheden zijn en komen er op terug.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik wil graag Foxlife in HD erbij en Travel Channel in HD
 
breaker
Graag zal ik willen zien dat je eigen pakket kan samenstellen.
Er zitten veel zender in het pakket waar je toch niet naar kijkt.

Ik vindt ook dat er meer HD zenders moet komen en niet zoals nu dat je zo extra pakket moet nemen om ze te ontvangen. Dat was vroeger ook niet toen we naar breedbeeld gingen of naar kleur.
 
Adios
Ik verbaas me er ook over dat Caiway notabene nog een apart HD pakket hanteert.

Caiway zegt zelf al twee jaar dat HD de standaard is.
Nou dan ga je toch niet een apart pakket maken tegen meerprijs van HD zenders?

Veel zenders uit het HD pakket zijn inmiddels al verplaats naar de andere pakketten, dus de waarde van het HD pakket is praktisch nihil.
 
maanmist
HD pakket heb ik ook allang niet meer.
 
Caiway Webcare

Quote

Caiway Webcare schreef:

We gaan onderzoeken wat hierin de mogelijkheden zijn en komen er op terug.

Bert Vellekoop
Caiway Webcare Team


We zijn in geprek met de aanbieder van HBO. Een precieze datum van uitzending en onder welke voorwaarden zijn er nog niet, maar de verwachting is dat ook Caiway HBO gaat uitzenden.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Ik hoop dat HBO bij Caiway minder gaat kosten dan die 15 euro per maand bij de andere aanbieders. Want ik vind de prijs best wel aan de hoge kant.
 
speedkiller1975
Caiway Webcare

hallo Harma

ik ben blij met je antwoordt en dat je meer info heb gegeven. ik mis bij de caiway informatie over wat ze weillen gaan doen en of de mogelijke verwachte datum. het zou fijn zijn als de caiway meer informatie uit brengt.

bv hier met wat er nog komt zoals HBO en een datum bv einde 2013 als het lukt als het dan niet gelukt is dat jullie dit ook melden.

bv bij disney channel wat is de status daar van.

lees wel dat het eind 2011 zou komen maar nooit een rede waarvoor het er niet is. zou wel leuk zijn en dan hoef het niet te zijn wat het kost maar als het een geld kwestie is dat de gesprekken door x reden zijn afgebroken of we zijn nog steeds bezig maar het duurt langer. de CAIWay was altijd vooruitstrevend en ben al zelf al bij jullie vanaf het begin. maar informatie van julli krijgen over nieuwe en of projecten die bezig zijn horen we niet. en IK weet wel dat niet alles op tijd af kan zijn maar de nieuwtjes zijn den ik wel belangrijk.

Mark Scholl
 
Caiway Webcare

Quote

speedkiller1975 schreef:

Caiway Webcare

hallo Harma

ik ben blij met je antwoordt en dat je meer info heb gegeven. ik mis bij de caiway informatie over wat ze weillen gaan doen en of de mogelijke verwachte datum. het zou fijn zijn als de caiway meer informatie uit brengt.

bv hier met wat er nog komt zoals HBO en een datum bv einde 2013 als het lukt als het dan niet gelukt is dat jullie dit ook melden.

bv bij disney channel wat is de status daar van.

lees wel dat het eind 2011 zou komen maar nooit een rede waarvoor het er niet is. zou wel leuk zijn en dan hoef het niet te zijn wat het kost maar als het een geld kwestie is dat de gesprekken door x reden zijn afgebroken of we zijn nog steeds bezig maar het duurt langer. de CAIWay was altijd vooruitstrevend en ben al zelf al bij jullie vanaf het begin. maar informatie van julli krijgen over nieuwe en of projecten die bezig zijn horen we niet. en IK weet wel dat niet alles op tijd af kan zijn maar de nieuwtjes zijn den ik wel belangrijk.

Mark Scholl


Geachte heer Scholl,

Ik heb hedenochtend telefonisch contact opgenomen, maar kreeg geen gehoor.

Ik wil graag met je in gesprek gaan over je bovenstaande vragen.

Kan je aangeven wanneer je telefonisch bereikbaar bent en op welk nummer? Dit kan via een PB of door een mail te sturen naar webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,

Harma
Cawiay Webcare Team
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HBO', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie