obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken
Welke router voor maximaal resultaat
RobL
Ik heb sinds kort het Loungepakket met 50mb download snelheid.
Heb een Arris TM722b modem met daarachter een n-draft router van Belkin (F5D8231-4).
Is deze router geschikt om de beloofde snelheid te realiseren of adviseren jullie een andere router?
 
Adios
Als je een nieuwe router aan zou schaffen. Neem dan gelijk een router die geschikt is voor de hogere snelheden van glasvezel.

Caiway zal met de tijd het internet gaan verplaatsen denk ik naar de glasvezel en dan zijn snelheden van honderden mb /s de gewoonste zaak van de wereld hoop ik.

Bij de meeste aanbieders is dat al zo, maar bij Caiway is het nu nog het antieke 90/90 als hoogste snelheid.
 
darkstalker
De nieuwe Netgears 3800/4000 zijn wel ok. Asus RT-N56 en de nieuwe N66 zijn ook goed. Zelf heb ik een Linksys E4200 (rev.1) waar ik de Tomato firmware op draai. Dat draait zeer goed vind ik zelf.
Lees zelf maar wat reviews op SmallNetBuilder. Daar hebben ze vaak reviews van nieuwe routers.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Welke router voor maximaal resultaat', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welke zender erbij Welke zender wil je er nog bij hebben? : 15 10 mei 2023
Problemen met website, router port 443 Hardware instellingen : 4 11 feb 2023
Router Eigen netwerk : 2 11 feb 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie