obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Welke TV's met ingebouwde Tuners zijn er? Welke werken met het digitale signaal van CaiWay/Delta? Hoe is de beeldkwaliteit?
 Onderwerp afdrukken
DVB-C (hd)
Migow
Ja dat hoor/las je goed. Ik gebruik de kabel voor 95% vd tijd. En ik persoonlijk zie het verschil echt niet. Jij vind de HD kanalen ook al fantastisch dus ik ook Smile Alleen sommige kanalen zijn wel in HD via glas en niet via coax. Ja dan wil ik nog wel eens die entone uit zijn slaap halen Smile Ik zie de meerwaarde niet echt. Neem zelden iets op. via de kabel kijken kun je gebruik maken van mijn smart touch afstandbediening. Vele malen makkelijker dan die ab welke bij de entone zit. Die moet je echt op dat kastje richten en heeft priegelknopjes. Uitzending gemist en de uitzendingen terugkijken van de comerciële zenders kan ik via smart tv doen. Netflix (dus films) kan ook via me tv en ik kan mijn TV ook gewoon via me telefoon of tablet bedienen. (de extra opties van iptv zijn echt zeer sumier) Dus ik zie het voordeel niet echt.
Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor. Het internet via glasvezel is echt superstabiel en zeer snel. Als er een pakket zou zijn zonder tv via glas zou ik denk ik nu zo overstappen. Maar wie weet wat er allemaal nog uit de hoge hoed komt bij caiway qua iptv. (denk dat hoedje niet zo groot is overigens haha)

Het smart gedeelte van de tv loopt idd via internet. Tijdje draadloos dat gedaan, maar had nog utp kabel achter me tv liggen en nu dus bedraad aan me router. Zo kijk ik ook af en toe een filmpje bij netflix (kreeg vorig jaar als actie van samsung 1 jaar gratis acount) en NPO uitzending gemist en RTLXL uitzendingen gemist. Moet zeggen werkt echt goed.
Gewijzigd door Migow op 26 september 2014, 06:52
 
Adios
Welke kanalen zijn op de glasvezel wel in HD en op de coaxkabel niet?
 
Migow
aanvullend pakket FoxSport international Dus Kanaal 2 en 4 die zijn wel in HD op glasvezel
 
Bordewolf

Quote

Migow schreef:

aanvullend pakket FoxSport international Dus Kanaal 2 en 4 die zijn wel in HD op glasvezel


Die moeten allemaal in HD zijn zowel op COAX als glas. Daar betaal je al genoeg voor.
 
Migow
Ja zou ik ook denken net oals de extra kanalen van Sport1 maar doordat er een capaciteitsprobleem is volgens caiway op de kabel wordt het SD kanaal maar doorgegeven. Ik heb niet om de regiokanalen Friesland Limburg Flevoland en nog meer troep gevraagd.
 
Joke Den Haag
Dat van Samsung heb ik idd voorbij zien gaan, 1 jaar Netflix. Was dat niet bij een nieuwe TV?
Gelukkig heb ik nu geen glas meer nodig dank zij jou en ook HDR nog bedankt voor die geweldige kabels.

De HD decoder staat nu bij de vuilnisbak. Helaas kan ik niet via de TV opnemen via HDMI op de DVD speler. Denk wel via scart, maar dat is weer zo 'n uitzoekerij.
Dus bij deze staat de SD decoder er op aangesloten.

Ook kon de versterker ( 2 ingang, 1 uitgang HDMI) niet worden gevonden door de TV, dus daar maar die optische aansluiting voor gebruikt.

De PS3 wilde geen 3D afspelen, de TV moest eerst aangemeld worden, ook de touchpad die bij de TV werd geleverd, dacht eerst dat ie defect was.
De BD speler (geen 3D) had geen probleem.

Moet alleen de TV beide niet laten besturen, want dan krijg ik die zwarte balken bij een film niet weg.


Helaas bij een 3D film kan dit niet, dus hopelijk gaan ze alle films eens zonder balken opnemen.
Of is er wel een mogelijkheid om dit voor elkaar te krijgen. Ik krijg nu de melding dat "zoom" niet kan bij deze weergave.

Verder heb ik mij nog niet bezig gehouden met al die apps, ppfff wel 500 of zo.
Moet nu eerst nieuwe PC, deze staat op instorten en de monitor heeft geen DHCP of is het DCHP, dus speelt ie geen BD films af.
Dus nu uitzoeken wat compatible is, want in de TV handleiding zag ik iets over formaten staan. Van TV opnemen en afspelen op een PC.

Dus hier nog best het een en ander te doen. En mocht ik weer ergens tegen aan lopen zou ik jullie hulp weer heel erg op prijs stellen.
Fijn weekend
 
Joke Den Haag
Ik heb alleen het basis pakket, dat kost dacht ik €19,40.
En heb online als internetprovider daar betaal ik € 38 voor. Dat is incl. dag en nacht bellen en gratis naar T-mobile o6.
Had laatst nog een oude modem die prima werkte, maar kreeg toch zomaar een andere WiFi modem /router, toen ik er om vroeg. Geen probleem, Helaas wel jammer dat ik ver van de centrale woon, maar heb gemiddeld 10 MBPc.

Verder heb ik geen stroom in de meterkast waar de modem geplaatst is.
En omdat ik me opgelicht voel door Caiway, heb ik de monteurs het niet af laten maken.
Kijk in andere plaatsen, kunnen ze wel enkel TV afnemen en ik ben verplicht het hele pakket te nemen.


Nu belt Caiway mijn naaste buren, smeren hem een pakket aan. (Die overigens nog steeds in de doos zit) maar er zit geen glasvezel decoder voor zn TV bij.
Kijk dat stinkt.
Dus mijn buren kunnen wel alleen internet via glasvezel krijgen, maar ik geen TV.

Daarbij hebben mijn buren mijn oude WiFi router van dacht 55 Mb, dus in principe hebben ze nog niets.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DVB-C (hd)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie