obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Dagelijks wegvallen internet en telefonie
mdraai
Ik heb hetzelfde probleem.
Soms dagen achter elkaar tussen 1300 en 1700 uur geen internet en telefoon. Als er wel internet is dan is de verbinding prima, de beloofde snelheid.

Monteur op 30 juli installatie nagekeken, niets gevonden want internet werkte op dat moment.
1,5 week later weer twee dagen 's-middags geen internet.
Vandaag na weer 4 uur geen internet weer de helpdesk gebeld en ze gaan voor de derde keer een modem meting doen.

Op advies van Helpdesk nieuwe splitter gekocht (standaard advies geloof ik) en voor de zekerheid toch ook maar een Eminent router gekocht.

Volgens de helpdesk zijn we de enige in onze wijkkast die dit hebben maar een rondje langs wat buren leert dat een aantal buren ook dit probleem heeft. Die melden ook regelmatig storingen en de helpdesk zegt dat er geen meldingen uit mijn wijk zijn.

Heb nu 3 maanden het all in lounge pakket maar we tellen de dagen af dat we weer naar KPN terug kunnen.
Ik heb een ontbinding van het abonnement al ter sprake gebracht maar ze gaan toch maar weer nu tot vrijdag een meting doen.

Het zal me niets verbazen als we de hele week "gewoon" internet hebben.

Wat is hier nu aan te doen?

Martin
Gewijzigd door mdraai op 15 augustus 2012, 22:40
 
Caiway Webcare

Quote

mdraai schreef:

Ik heb hetzelfde probleem.
Soms dagen achter elkaar tussen 1300 en 1700 uur geen internet en telefoon. Als er wel internet is dan is de verbinding prima, de beloofde snelheid.

Monteur op 30 juli installatie nagekeken, niets gevonden want internet werkte op dat moment.
1,5 week later weer twee dagen 's-middags geen internet.
Vandaag na weer 4 uur geen internet weer de helpdesk gebeld en ze gaan voor de derde keer een modem meting doen.

Op advies van Helpdesk nieuwe splitter gekocht (standaard advies geloof ik) en voor de zekerheid toch ook maar een Eminent router gekocht.

Volgens de helpdesk zijn we de enige in onze wijkkast die dit hebben maar een rondje langs wat buren leert dat een aantal buren ook dit probleem heeft. Die melden ook regelmatig storingen en de helpdesk zegt dat er geen meldingen uit mijn wijk zijn.

Heb nu 3 maanden het all in lounge pakket maar we tellen de dagen af dat we weer naar KPN terug kunnen.
Ik heb een ontbinding van het abonnement al ter sprake gebracht maar ze gaan toch maar weer nu tot vrijdag een meting doen.

Het zal me niets verbazen als we de hele week "gewoon" internet hebben.

Wat is hier nu aan te doen?

Martin


Beste mdraai,

Heel erg vervelend dat uw vertrouwen in Caiway zo is beschadigd. Dit willen we graag herstellen.

Kan je ons via een PB je adresgegevens doorgeven? We willen de storing graag voor je oplossen.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
mdraai
Vandaag heeft mijn vrouw contact gezocht met Caiway en een zeer behulpzame medewerkster is er achteraan gegaan en zorgt ervoor dat er een uitgebreid onderzoek gaat plaatsvinden omdat er inderdaad wat gaten in de internetverbindingen in mijn wijk zitten.

Hopelijk kan die achterhalen wat de problemen veroorzaakt en het oplossen.

Martin
 
Caiway Webcare

Quote

mdraai schreef:

Vandaag heeft mijn vrouw contact gezocht met Caiway en een zeer behulpzame medewerkster is er achteraan gegaan en zorgt ervoor dat er een uitgebreid onderzoek gaat plaatsvinden omdat er inderdaad wat gaten in de internetverbindingen in mijn wijk zitten.

Hopelijk kan die achterhalen wat de problemen veroorzaakt en het oplossen.

Martin


Beste Martin,

Dankjewel voor je reactie!

Het is fijn om te horen dat het wordt opgepakt. Mocht je onze hulp nog nodig hebben dan horen we dit graag!

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Na opgepakt volgt opgelost ... Wink
 
mdraai
Opgepakt, maar weer losgelaten maar niet opgelost.
Monteur meet goede waarde, heeft geen oplossing.....
 
erlinden

Quote

mdraai schreef:
Monteur meet goede waarde, heeft geen oplossing.....

Heeft de monteur alleen de lokale (thuis) situatie getest of gaat hij ook onderzoek doen op wijk niveau?
Wat heeft de monteur aan Caiw teruggekoppeld?
Wat zijn de vervolgstappen?
 
mdraai
De monteur kan als hij tijdens een storing komt verder onderzoek
Als ik het goed had begrepen gaat hij dan op wijkniveau onderzoek doen.
Probleem is wel dat als de monteur komt er weer internet is.
Datzelfde hebben we met een modem meting. Het lijkt wel een complot.

Over de terugkoppeling heb ik nog niets gehoord. De monteur zei wel dat hij de klacht in "onderhoud" liet staan en als hij tijd heeft af en toe zal kijken hoe het gaat.

Caiway zou vanmiddag nog bellen over de verdere gang van zaken.

Martin
 
Adios
Prijs de dag dat je glasvezel krijgt in je huis. Dan ben je van al deze ellende af.
 
mdraai
Net gesproken met de man bij Caiway die ons probleem onder zich heeft.
Volgens hem zou Koning+Harman een meting in de wijkkast uitvoeren.

Ik wordt gebeld door dat bedrijf om uit te leggen wat ze precies doen om het probleem te achterhalen.

We wachten weer af..........Shock

Ze geven bij Caiway toe dat dit eigenlijk te lang duurt maar ontbinden ho maar.
Ja opzeggen kan altijd zegt de medewerker van de helpdesk dan, maar 9 maanden abonnement in een keer betalen zie ik ook niet zitten. Dus of ontbinden op grond van slechte levering of wachten op een wijziging van zenders, dan kan je volgens mij onmiddellijk opzeggen.

Eerst weer de resultaten van K+H afwachten.
Maar wie weet vinden zij de oplossing...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Dagelijks wegvallen internet en telefonie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie