obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Den Haag TV
Joke Den Haag
Hallo

Gaarne zou ik net als de Hagenaars die via Ziggo kijken, de zender "Den Haag TV" willen ontvangen.

Groetjes Joke
 
Adios
Juist Caiway die uitsluitend digitaal doorgeeft heeft ruimte genoeg toch?
Misschien is de kwaliteit van die zender te slecht?
 
Joke Den Haag
Lijkt mij niet, want anders zou Ziggo dit toch ook niet uitzenden. Zelf wist ik ook niet van het bestaan van deze zender. Maar omdat ik de muurkranten beheer voor Wateringse Veld krijg ik soms van andere wijken en ook van de gemeente Den Haag aanvragen om een pagina van hun te tonen ter informatie.
Deze aanvraag kwam van de gemeenteraad, maar kan deze nu niet plaatsen omdat wij hier geen Den Haag TV kunnen ontvangen.
Kan bv. ook een pagina van Caiway tonen als deze van het belang is voor de bewoners.
BV. Alle wijkbewoners krijgen volgende week een glasvezel decoder in de bus bla bla bla.

Dus maar even afwachten of we Den Haag TV kunnen krijgen, want wat ik van de site www.denhaag.nl/gemeenteraad heb begrepen, (dit wordt uitgezonden via Den Haag TV en ook Lekker Belangrijk) wordt er toch wel belangrijke informatie uitgezonden, dus waarom niet voor de bewoners van Wateringse Veld.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 17 mei 2012, 11:15
 
Caiway Webcare
Caiway onderzoekt, in nauwe samenwerking met de gemeente Den Haag en de zender Den Haag TV, of doorgifte van deze zender ook mogelijk is in het netwerk van ons.

Op dit moment is het nog niet te zeggen of de doorgifte gaat gebeuren en zo ja per wanneer dat zal zijn. We zijn er wel mee bezig.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Joke Den Haag
Ha Bert,
Dat zou inderdaad geweldig zijn. Alvast hartelijk bedankt voor de moeite.
Joke
 
Viktor
Hallo,

Vanaf morgen is Den Haag TV ook in Den Haag - Wateringseveld te ontvangen alsmede in het hele Caiway verzorgingsgebied. Zie hier:

http://denhaagfm.nl/index.php?id=41&no_cache=1&tx_ttnews[pointer]=1&tx_ttnews[tt_news]=152928&tx_ttnews[backPid]=17

Groeten,
Viktor
 
Highway
Hierbij een klikbare link, Den Haag TV op de kabel in Wateringse Veld

Quote



Den Haag TV op de kabel in Wateringse Veld

Den Haag TV is vanaf morgen ook te zien op de kabel in Wateringse Veld. In deze Haagse nieuwbouwwijk is de kabel van Caiway. De directeur van dit bedrijf en wethouder Rabin Baldewsingh van media zullen de doorgifte van het signaal symbolisch in werking stellen.

Ook de andere klanten van Caiway profiteren mee: Den Haag TV is vanaf woensdag in het gehele verzorgingsgebied te bekijken. Radiozender Den Haag FM is al langer te ontvangen op Caiway.

Gewijzigd door Highway op 03 juli 2012, 20:37
Handtekening
Wink
 
Adios
Hij zat al een maandje ongeveer op de coaxkabel als test :-)

Ik denk dat de Hagenezen het wel leuk vinden, maar ik vind de beeldkwaliteit onder de maat.
 
Joke Den Haag
Over bovenstaande heb ik geen mail ontvangen via het forum. Dus wist ik tot op een week of wat geleden niets van het bestaan van de ontvangst.
Maar in iedergeval hartelijk bedankt ervoor.

Joke

Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 14 2013 18:31:27:
Kom er nu ook achter dat ik geen melding krijg van emails in mijn berichtenbox. Er wordt niets door gestuurd, terwijl "waarschuw mij als er een antwoord is geplaatst" aangevinkt is.
Gewijzigd door Joke Den Haag op 14 januari 2013, 18:31
 
Adios
Komt Den Haag TV niet automatisch in je zenderlijst met de netwerk ID van jouw woonplaats?
Gewijzigd door Adios op 14 januari 2013, 20:07
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Den Haag TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie