obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Haperend internet
catherina
Sinds een aantal weken is het weer raak nl haperend internet. Ik woon op de Dreeslaan in Naaldwijk en bijna ieder avond is het bal. Dan weer wel en dan weer geen internet. Lekker als je 's avonds moet werken. Ben benieuwd of wij de enige zijn. We worden het inmiddels wel goed zat.
 
markvanbezooijen
Ik heb ditzelfde stabiliteitsproblemen al enkele jaren, ik heb hier al tientallen meldingen over gedaan en iedere keer komen ze met een andere reden, vaak op zo een manier gedraaid dat het mijn probleem lijkt te zijn (toch wel leuk om hierbij te vermelden dat ik een systeembeheerder ben geweest en toch zeker wel weet hoe het werkt...). Ik heb dit probleem sinds ik ben verhuisd naar mijn vorige adres, echter vele storingsmeldingen en nog een verhuizing verder heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Sterker nog, ik woon inmiddels weer op mijn eerste adres waar ik hiervoor nooit storingen had en nog steeds volgt hetzelfde probleem me waarbij mijn internet gewoon om de zoveel seconden wegzakt. en soms zelfs helemaal wegvalt omdat mijn verbinding vanaf de server van caiway wordt afgetrapt (hierbij moet ik mijn router opdracht geven om opnieuw een verbinding aan te maken bij caiway)... Ik heb met recht alles aan mijn netwerk infrastructuur vernieuwd inclusief mijn computer, router, kabels, modem, splitter etc. maar niets mag helpen. het lijkt eerder een administratief 'knijp' probleem. Alsof mijn internet op een zeer irritante manier wordt geknepen vanuit hun server zijde. Indien iemand dit probleem bekend voorkomt en zelfs eventueel heeft weten op te lossen dan kan ik je hulp wel gebruiken.

mvg.

Mark van Bezooijen
 
Adios
Ik heb nooit internet over de coaxkabel gehad van Caiway. ( is ook niet beschikbaar in Krimpen aan den IJssel) maar kan je wel zeggen dat het internet over de glasvezel zeer stabiel is en nooit wegvalt tenzij er een storing is.
Dit geeft wel hoop voor jullie allemaal, want ook Naaldwijk wordt verglaasd door CIF.
 
erlinden
Wat bedoel je precies met "opdracht geven om opnieuw een verbinding aan te maken bij caiway". Zo lijkt het een beetje alsof je nog pppoe gebruikt?

Heb je al die tijd hetzelfde modem?
Heeft Caiw een lijnmeting uitgevoerd?

Neem anders eens contact op met webcare via Twitter, zij reageren meer adequaat.
 
Caiway Webcare
Graag onderzoeken we bovenstaande twee meldingen met bijvoorbeeld een modemmeting of andere middelen.

Om een onderzoek te starten verzoeken we catherina en markvanbezooijen om je postcode en huisnummer per PB of e-mail naar webcare@caiway.nl door te geven.

We zullen je dan via dit topic op de hoogte houden.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
rob 51
Ik hier hetzelfde probleem aanzetten 10 min. internetten en weg, stekker eruit en weer erin, intenetten en na een tijdje weer weg.
Hetzelfde probleem met m'n desktop ik heb nu 8 weken caiway en niks anders als gelazer.
Letterlijk alles geprobeerd zelfs een nieuwe router gekregen nada niks helpt 14 keer naar de helpdesk gebeld niets.
Nu vraag ik mij af ik moet elke mnd. m,n abonnement betalen dan moet caiway toch zorgen dat internet het doet of zijn de verplichtingen eenzijdig?
Opzeggen die handel,
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Haperend internet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie