obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?
Adios
Toch heb ik hoop. Want Caiway wil ook de glasvezelnetwerken op van Reggefiber. Tevens gaan ze denk ik op de glasvezel van Cogas/CIF.

Dan kan Caiway het niet maken deze prijzen te hanteren.

Ik adviseer zowiezo Caiway om alle regionale zenders in het basicpakket te plaatsen nu Caiway zijn gebied behoorlijk gaat uitbreiden.
In het Oosten van het land zit veel glasvezel en daar geven volgens mij alle aanbieders de regionale zenders door in het basispakket.

Iets wat de Rekam ook doet.
 
Paragon
Wat een aantal ongelovelijke zeikerds op dit forum, zo dat was eruit. Ben niet vaak geneigd om zo te reageren, maar hier maak ik een uitzondering voor.

Verder klopt er iets niet met jullie Captcha tijdens registratie.

Persoonlijk vind ik het zeer goed van CIF/CAIWAY dat zij het initiatief hebben genomen om glasvezel aan te leggen.

En prijs/kwaliteit verhouding is bij CAIWAY altijd goed geweest, eerst provider met meeste HD zenders en nu provider die er zelf voor zorgt dat er glasvezel word aangelegd zonder aansluitkosten voor de gebruikers.

Echt TOP Caiway, prijzen zijn ook altijd goed geweest.

Natuurlijk zal ik andere aanbieders overwegen als die er komen, maar als CAIWAY een normale prijs neerlegt voor internet over glasvezel zal ik gewoon overstappen en blijven bij CAIWAY.

Wat wel leuk zou zijn van CAIWAY als ze al iets kunnen laten zien welke abonnementen ze gaan voeren over glasvezel. Kan me niet bedenken dat ze daar nog niet over uit zijn. En dit hadden ze eigenlijk al voor de communicatie van dat ze het gaan aanleggen moet geven.

Al met al ben ik zeer benieuwd en tevreden over CAIWAY.
 
darkstalker
insert TROLOYOLOLO song...
Prijs/Kwaliteit verhouding is zo ongelovelijk 2008. Voor de huidig gevoerde prijzen (ik heb het dan over ULTRA) moet je minimaal/ongeveer 100/10 krijgen over de huidige coax kabel. Als je dan ziet dat het huidige top glasvezel abbo 90/90 (ff zeiken over de download) is, is dat ZIELIG Pfft
 
Adios
Vroeger toen Caiway nog van de gemeentes was. Toen waren de tarieven prima en een van de goedkoopste voor wat er geboden werd. Maar sinds Caiway door de Rabobank is gekocht staat Caiway bovenaan met zijn tarieven. Ga zelf maar eens vergelijken en schrik je blauw!!!
 
popmart1970
Tja....alleen als je een ruime bandbreedte nodig hebt, en je adsl ligt rond de 12 mb en je woont in een gebied waar andere aanbieders niet mogen opereren....is er weinig keus!!

Heb nu lounge abbo a E 66,00

Vorige situatie rond E 70 met belkosten en meer zenders (canal digitaal)maar niet met zo'n snelheid!! Plus de PVR bij canal blijft hun eigendom....

Al met al is E 66,00 een groot bedrag, echter in combo met alles in 1 via adsl met dezelfde snelheid valt t wel mee (in mijn geval hogere snelheid tot op heden via adsl niet mogelijk)

Qua glasvezel ligt schiedam helemaal in het stenen tijdperk,kan me wel voorstellen dat de pakketten van caiway voor glasvezel hoger liggen om de kosten terug te winnen....zullen de prijzen vast lager worden met de tijd...hoop ik voor jullie..Wink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Het zou mij niet verbazen als CIF, Schiedam als allerlaatste gemeente verglaast.
 
Caiway Webcare

Quote

darkstalker schreef:

insert TROLOYOLOLO song...
Prijs/Kwaliteit verhouding is zo ongelovelijk 2008. Voor de huidig gevoerde prijzen (ik heb het dan over ULTRA) moet je minimaal/ongeveer 100/10 krijgen over de huidige coax kabel. Als je dan ziet dat het huidige top glasvezel abbo 90/90 (ff zeiken over de download) is, is dat ZIELIG Pfft


Over coax dergelijk hoge snelheden leveren is voor een provider een stuk minder aantrekkelijk dan die snelheden over glasvezel leveren. Daarom zal er binnenkort wanneer de werkzaamheden zijn afgerond een aantrekkelijk aanbod komen aan glasvezeldiensten.

Zoals eerder aangegeven zijn deze diensten niet het zelfde als het huidige aanbod dat we via glasvezel bieden.

Verder valt er over de prijs natuurlijk genoeg te zeggen, daar gaan we ons als Webcare niet in mengen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Krijgen de reeds bestaande glasvezelklanten in Krimpen, Loenen en Woerdblok ook dit aantrekkelijk aanbod van glasvezeldiensten? Of blijven wij hangen op de antieke snelheden en buitensporig hoge tarieven?
 
Caiway Webcare

Quote

Fiber90 schreef:

Krijgen de reeds bestaande glasvezelklanten in Krimpen, Loenen en Woerdblok ook dit aantrekkelijk aanbod van glasvezeldiensten? Of blijven wij hangen op de antieke snelheden en buitensporig hoge tarieven?


Het aanbod geldt voor alle gebieden van Caiway die op dat moment glasvezel hebben, dus ja die worden meegenomen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Mooi, ik hoop dan dat Krimpen en Loenen in meer gebieden wordt gelijk getrokken met de andere gemeenten waar glasvezeldiensten van Caiway worden aangeboden.

Ik doel hiermee op een ongecodeerd basicpakket op de coaxkabel.
Want het blijft een vreemde uitzondering; geen tweede aanbieder en toch gecodeerd. Iets wat Caiway in de rest van zijn gebied niet doet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie