obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier resultaten van speedtests!
 Onderwerp afdrukken
Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?
mfrank66

Quote

Caiway Webcare schreef:

Wij hebben de geplaatste meldingen doorgegeven aan Cif. Wanneer wij een reactie terug ontvangen plaatsen wij deze op het forum.

Met vriendelijke groet,

Harma


Dank je wel Harma
 
Adios
Ik ben heel benieuwd.
 
frankt
Ook in Malden was aangegeven dat CIF de infrastructuur per direct zou openstellen voor derden. Echter helaas, glas ligt al ruim 6 maanden binnen, maar nog steeds geen glaswaardig internet en geen openstelling voor derden.

In de onderstaande link (google cache, want de originele pagina is gemakshalve door Caiway verwijderd) over de overname van KBG door Caiway/CIF is nog te lezen dat de glasvezel direct opengesteld zou worden voor derden.

http://webcache.googleusercontent.com...zel+malden

Onderaan de pagina is te lezen:

Quote

Kan ik straks ook kiezen uit verschillende aanbieders?

CIF stelt het netwerk open voor verschillende aanbieders van internet- en televisiediensten. Afhankelijk van de commerciële kansen die aanbieders zien om hun diensten te verlenen, zullen er meerdere aanbieders op RTV, internet of telefonie zich bekend maken bij de bewoners in het KBG verzorgingsgebied.

Wanneer stelt CIF het netwerk open?

Als CIF begint met de aanleg van glasvezel, stelt CIF het glasvezelnetwerk direct open voor diverse dienstenleveranciers.


Ik hoop dat Caiway/CIF alsnog snel de infrastructuur openstelt voor derden, zonder dat hier eerst weer druk vanuit de overheid moet komen. Ik ben dan ook benieuwd wat de reactie van CIF op dit forum zal zijn.
 
Adios
Eén van de twee partijen liegt. Als hier niet snel duidelijkheid over komt zou ik lekker contact zoeken met de lokale krant. Een leuk verhaaltje voor hun en vaak komt er dan snel een oplossing.
Want dit kan natuurlijk niet.
 
Sjaak
Die Bert maakt er ook maar een potje van bij die Caiway..

Pff
Cool
 
Caiway Webcare

Quote

Sjaak schreef:

Die Bert maakt er ook maar een potje van bij die Caiway..

Pff
Cool


Sorry maar waar van precies?

We wachten overigens nog op een reactie van CIF, een hoop openstaande vragen in dit topic zullen hiermee beantwoord worden.

@Paul. Hoe bedoel je weten van niets. Over de reclame, de aanleg van glasvezel of de dienstoplevering?

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
maanmist
Sjaak, dus jij weet na 3 berichtjes al dat " die" Bert er een potje van maakt? Knap hoor. Maar die ervaringen heb ik niet. Sinds Webcare hier op dit forum reageert zijn er al een hoop cases opgelost. Maar net als in het echte leven gaan sommige dingen snel en sommige vragen wat meer tijd.
 
Adios
Verbaast me niks dat Caiway weer eens van niets weet. Caiway is recent weer als slechtste geëindigd in de providermonitor van de consumentenbond.
Daar staan ze al jaren op.
Toch een hele prestatie om laagste plek vast te houden en als ik dit hier allemaal lees, zal dit nog wel jaren zo blijven.

De klant omringen met onduidelijkheid.. Caiway verbindt... maar wat ?
 
Caiway Webcare

Quote

paul schreef:

Over de oplevering weet cayway van niets, want zolang de woningen van provides niet aangesloten gaan worden kan niet gezegd worden wanneer er glasvezel in de woning gelegd kan worden.
Dus dat doekje kan wel de kast in voorlopig.


De werkzaamheden worden niet door Caiway uitgevoerd maar door CIF, dat Caiway om die reden niet tot in het laatste detail alles weet is logisch. CIF legt in samenwerking met aannemers een glasvezelnetwerk aan waar Caiway een aanbieder op gaat worden.

Wat we wel weten is dat de aanleg van het glasvezelnetwerk aan het einde van het jaar afgerond moet zijn, de levering van onze producten zal volgens de planning begin volgend jaar van start gaan. Dat is overigens ook in deel 1 van dit topic te lezen.

Als je echt graag wilt weten wanneer er een glasvezelkabel binnen wordt gebracht in je woning kan je die vraag het beste aan CIF richten.

Quote


Verbaast me niks dat Caiway weer eens van niets weet. Caiway is recent weer als slechtste geëindigd in de providermonitor van de consumentenbond.
Daar staan ze al jaren op.
Toch een hele prestatie om laagste plek vast te houden en als ik dit hier allemaal lees, zal dit nog wel jaren zo blijven.

De klant omringen met onduidelijkheid.. Caiway verbindt... maar wat ?


Het is niet zo dat we van niets weten, mocht je daar een voorbeeld van hebben horen we het graag. Omringen met onduidelijkheid lijkt me ook wat overdreven, maar als je daar een voorbeeld van hebt of nog een concrete vraag horen we het graag.

Quote


Maar meer het doel is als iemand een reclame uitstuurt met u kan binnen kort genieten van super beeld enz enz en wij zien dat er in de straat overal gegraven word maar bij de huurders niet dan is bij cayway niemand meer bereidt om tegen hun klant te zeggen meneer wij gaan er is ook achterna.

Antwoord wat ik kreeg ''meneer we kunnen niks doen'' wat misschien ook zo is maar goed.


Een commercieel bedoelde aankondiging voor de aanleg van een glasvezelnetwerk met nieuwe mogelijkheden is volgens ons niet zo raar. Dat zo een netwerk niet binnen een weekje is opgebouwd klopt.

Je vraag wanneer jouw specifieke adres wordt aangesloten willen we ook wel namens Caiway voorleggen aan CIF, in dat geval ontvangen we graag je adres en contactgegevens in een privébericht.

Mochten er nog dingen onduidelijk zijn behalve de reactie van CIF die we verwachten horen we het graag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
Citaat : Keuzevrijheid: Zoals het er nu naar uitziet komt ‘de glasvezel’ naast de bestaande KPN- en COAX-kabel te liggen. Zowel de COAX als de Glasvezel wordt verhuurd aan CaiWay. Er is nog geen tweede aanbieder die via de Glasvezel diensten aan gaat bieden, ook al wekken reclamecampagnes van bijvoorbeeld KPN andere verwachtingen. Wij willen graag dat de Glasvezel opengesteld wordt voor andere aanbieders


kijk dat bedoel ik. Dat is nu precies waar het overal al fout gaat. Zogenaamd zeggen dat het een open netwerk wordt, maar nergens heb je de vrijheid om een andere provider te kiezen. Als dat nu wel zou gaan gebeuren dan ben je stukken goedkoper uit en heb je ook normale glasvezelsnelheden voor NORMALE prijzen. PROVIDES als jullie dit als argument gebruiken dan krijgen jullie van mij een grote pluim.

Ben benieuwd hoe het gaat aflopen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer glasvezel in IJsselstein operationeel?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
DVB-C via Caiway glasvezel? CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 4 10 nov 2021
TV op glasvezel loopt 25 seconden achter Snelheid : 11 24 sep 2021
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie