obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
instelle ipad2 voor mail caiway
jcblom27
Kan iemand mij vertellen welke instellingen ik moet doen om mail op mijn ipad2 te kunnen verzenden en ontvangen. Mailservers zijn goed evenals wachtwoord. Het gaat men name dus om andere instellingen als welke soort server, wel of niet ssl e.d.
Ik hoor graag.
 
erlinden
Mail instellen op de iPad is niets anders dan enig ander mail programma (op welk OS dan ook). De instellingen zijn pop.caiway.nl (inkomend) en smtp.caiway.nl (uitgaand) in combinatie met de credentials (gebruikersnaam en wachtwoord) van Caiway.

Bedenk wel dat bij standaard instellingen de mail bij binnenhalen direct wordt verwijderd van de mail server bij Caiw, vaak kan in de mail client ingesteld worden dat de mail voor een bepaalde periode op de server moet blijven staan. Let wel op dat je mailbox daardoor vol kan komen te zitten. Dit is alleen van belang indien meer dan één computer/tablet gebruikt wordt.

Helaas biedt Caiw geen IMAP (waarbij de mail wel op de server blijft staan), alternatief zou kunnen zijn om gebruik te maken van (bijvoorbeeld) GMail als IMAP server (als je eventueel interesse hebt kan ik dat ook wel uitleggen Smile).
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'instelle ipad2 voor mail caiway', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie