obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
Erotiek pakket apart afmelden
maanmist
Denk ik net middels het nieuwe alles in 1 hd pakket voor 55 euro het zaakje rond te hebben krijg ik weer een brief dat ik de erotiekzenders apart af moet melden of er komt weer 6.95 euro bij.
Dus HD voor 55 maar HP voor 6.95 extra. Wel typisch dat het apart gaat. Een pakket is toch een pakket en dan zou je dus verwachten dat mocht je de erotiekzenders erbij willen hebben dat je je juist daarvoor aan moet melden ipv afmelden.
 
Caiway Webcare
Met de wijzigingen zijn de erotiek-zenders verdwenen uit je bestaande abonnement. Wijzigingen die worden toegepast aan de inhoud van de pakketten mogen geen verslechtering zijn waardoor we verplicht zijn deze zenders te leveren als los pakket.

Uiteraard kunnen we het pakket desgewenst uitschakelen of is het zelf te beheren via Mijn Caiway, Mocht daar onze hulp nog bij nodig zijn horen we het graag.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
maanmist
Ja, daar kom ik wel uit. Maar het gaat me om het feit dat ze automatisch als los pakket geleverd worden, dus 6.95 euro extra. Je moet je dus afmelden anders krijg je ze er wel automatisch bij terwijl velen daar geen weet van hebben. Bij het aangaan van het nieuwe pakket zaten dus de zenders tot 139.
Je denkt dus 55 euro te betalen maar betaald 61.95 euro als je niet afmeld.
Maar ben niet boos hoor hoogstens verbaasd. Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Erotiek pakket apart afmelden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Introductie pakket "Alleen Internet Giga Snel" Abonnementen : 9 11 sep 2020
192tv uit basis pakket Storing : 13 09 jun 2020
afwijkend zender pakket Albrandswaard Algemeen : 4 17 nov 2016
NPO 101 niet in het basic pakket Welke zender wil je er nog bij hebben? : 11 25 jul 2016
Hoe lang duurt de aanvraag voor een nieuw pakket? Welke zender wil je er nog bij hebben? : 3 22 jun 2016
Advertentie