obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Ultra naar 50Mb
IPv6-Router
In de nieuwsbrief van Caiway viel mijn oog op de nieuwe internet snelheid van 50Mb. Ik kan het voor de rest nergens terug vinden op de site, maar Ultra van 32 Mb naar 50 Mb zou ik gezien de prijs een goed idee vinden.
 
magicwizz

Quote

MPvDam schreef:
In de nieuwsbrief van Caiway viel mijn oog op de nieuwe internet snelheid van 50Mb. Ik kan het voor de rest nergens terug vinden op de site, maar Ultra van 32 Mb naar 50 Mb zou ik gezien de prijs een goed idee vinden.


Ik heb de digitale nieuwsbrief ook ontvangen maar daar staat niks in over het een Ultra abbo wat naar 50 MB gaat. Waar heb je dit gelezen?
 
dobias
stond inderdaad in de nieuwsbrief via de mail.
Ik heb contact gehad met caiway.
Men weet nog wat de de snelheden worden maar het gaat wel gebeuren.
Ik denk zelf dat super 32mb word en ulstra 50mb maar dat is een gok.

Ik heb ook het idee dat er werkzaamheden zijn aan het netwerk want ik haal opeens mijn snelheden niet meer sinds een week terwijl ik daar normaal geen last van heb.
 
magicwizz

Quote

dobias schreef:
stond inderdaad in de nieuwsbrief via de mail.
Ik heb contact gehad met caiway.
Men weet nog wat de de snelheden worden maar het gaat wel gebeuren.
Ik denk zelf dat super 32mb word en ulstra 50mb maar dat is een gok.

Ik heb ook het idee dat er werkzaamheden zijn aan het netwerk want ik haal opeens mijn snelheden niet meer sinds een week terwijl ik daar normaal geen last van heb.


Er is op dit moment in Naaldwijk een 'nieuwbouw wijk' die nu bijna volledig op glas zit. Hier zijn ze bezig met snelheden op 50 MBps via GLAS. Het is nog niet duidelijk of die straks ook gehaald gaan worden via het coax netwerk.. Het zal goed mogelijk zijn dat we over een aantal jaar allemaal op glas zitten. Wel een voordeel. Glasvezel is wel een product met weinig storingen. En als je dan een storing hebt is het meestal ook wel echt een storing.
 
Adios
Er kunnen veel hogere snelheden gehaald worden via coax dan 100mb.

Maar een coaxnetwerk is gewoon veel storingsgevoeliger dan glasvezel.

Ik kan me ook voorstellen om zijn eigen glasvezelproduct te promoten wat nu gaat gebeuren in Krimpen aan den IJssel en Loenen dat ze express de snelheden via de coax wat lager houden om het verschil met glas in de beleving van de consument te vergroten.

Als alles doorgaat is hierna Gouda aan de beurt om geheel verglaasd te worden.
 
DH64

Quote

CaiwayinKrimpen schreef:
Er kunnen veel hogere snelheden gehaald worden via coax dan 100mb.

Maar een coaxnetwerk is gewoon veel storingsgevoeliger dan glasvezel.

Ik kan me ook voorstellen om zijn eigen glasvezelproduct te promoten wat nu gaat gebeuren in Krimpen aan den IJssel en Loenen dat ze express de snelheden via de coax wat lager houden om het verschil met glas in de beleving van de consument te vergroten.

Als alles doorgaat is hierna Gouda aan de beurt om geheel verglaasd te worden.


Ooh jee wat lees een Gouwenaar nu hier boven Smile

Wordt Gouda verglaasd ?

Als het goed is ligt er namelijk al glas en wel 5 glasvezelringen ten behoeve van VDSL FttC alleen het wordt maar niet uitgerold grrrrrrrrrrrrrrrrrrAngry
Aanleg hiervan is al zo'n 12 maanden geleden afgerond.
Toevallig was Eneco vorige week bezig in mijn wijk in één van de nieuwe wijkkasten, ik snel een kijkje genomen in de kast. In het linker deel wel apparatuur, rechter gedeelte helaas niet.

Ben toch eigenlijk zeer benieuwd wat je eigenlijk bedoelt met dat Gouda geheel verglaasd gaat worden ten behoeven van ? Kabel, FttH ?
Gewijzigd door DH64 op 22 februari 2010, 21:31
 
Adios
Ik heb gehoord dat dat gaat gebeuren in Gouda :-)
 
DH64

Quote

magicwizz schreef:

Quote

MPvDam schreef:
In de nieuwsbrief van Caiway viel mijn oog op de nieuwe internet snelheid van 50Mb. Ik kan het voor de rest nergens terug vinden op de site, maar Ultra van 32 Mb naar 50 Mb zou ik gezien de prijs een goed idee vinden.


Ik heb de digitale nieuwsbrief ook ontvangen maar daar staat niks in over het een Ultra abbo wat naar 50 MB gaat. Waar heb je dit gelezen?


Copie digitale nieuwsbrief aanklikbare link en lees het onderste gedeelte, het staat er echt .... 50 mbit

http://i48.tinypic.com/14j2dfa.jpg

_
Gewijzigd door DH64 op 22 februari 2010, 22:22
 
Adios
Ik vindt Caiway niet echt snel met het opvoeren van snelheden. Andere kabelaars zitten al op 100mb/s en Caiway begint voorzichtig met 50mb/s

Ik vindt Caiway internet voor de snelheden die je krijgt ook niet echt goedkoop.
 
Requiem
Als ik die nieuwsbrief lees staat er:

1. De snelheid wordt verhoogd
2. Nieuwe internetabonnementen

Dus ik gok die 50Mb wordt waarschijnlijk een nieuwe abo met hogere kosten.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ultra naar 50Mb', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
2 zenders naar HD op Interactief Nieuws van CaiWay/Delta : 30 22 apr 2023
Overstap naar Delta CaiWay/Delta Glasvezel algemeen (waar beschikbaar, ervaringen) : 19 06 jul 2022
Meer zenders naar HD Nieuws van CaiWay/Delta : 10 26 mei 2022
overgang naar Caiway/Delta Eigen netwerk : 2 25 feb 2022
Advertentie