obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Ideeën over welke zender in welk pakket moet. Of welke ontbrekende zenders er nog bij moeten kommen. Dit de plek om erover te discussiëren.
 Onderwerp afdrukken
digitale tv via tablet
suedje
Niet een vraag voor een zender erbij, maar is Caiway ook bezig om een app te maken om tv via bijv. je tablet te bekijken?
Ik zie deze voorbij komen van Ziggo en KPN in de app store, maar heb hier nog niets over van Caiway voorbij zien komen.

Alvast bedankt

Richard
 
Dazzling
Netzoals ziggo heb
 
popmart1970
Zou idd heeeeuul gaaf zijn als dat er zou zijn!!!!Thumbs Up
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
Adios
Caiway is al niet in staat om in Krimpen en Loenen het basispakket ongecodeerd door te geven, ondanks het feit dat er geen tweede aanbieder is.

Dus dit is helemaal een te groot wonder voor Caiway!

Reken er maar niet op.
 
popmart1970
tja....een mens mag blijven hopen he!!!!Wink
Handtekening
Caiway....Iets moeten slikken is niet erg......behalve als het door je strot geduwd wordt!! Thumbs Up
 
IPv6-Router
Caiway heeft altijd al een mogelijkheid gehad om diverse TV kanalen via internet te bekijken. Misschien dat Caiway wel de eerste aanbieder is die deze mogelijk had. Ik weet dat het maar een beperkt aantal kanalen zijn, maar op een verzoek van ons is dit misschien wel uit te breiden.
 
Caiway Webcare
Voor de nieuwe glasvezelabonnementen zullen we voor zowel tablets, smartphones als computers nieuwe tv-diensten beschikbaar stellen.

Apps hiervoor komen voor zowel iOS als Android beschikbaar.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
En de glasvezelklanten in Krimpen en Loenen, die al veel meer betalen.

Kunnen die er naar fluiten ?
 
dobias
En voor de Coax. Ik heb de indruk dat voor Coax niks meer gedaan wordt.
Maar een stad als schiedam op GLasvezel gooien is ook te ver gezocht.
Ik kan echt niet begrijpen dat een stad met 75000 inwoners nog niet de mogelijkheid heeft glasvezel te kiezen.

Staat dit al op de planning voor schiedam?
Gewijzigd door dobias op 02 oktober 2012, 14:53
 
Adios
Schiedam staat ook op de planning. Dat is te zien op de nieuwe website Caiway glasvezel:


De enige gemeenten die nog in de planning ontbreken zijn: Hendrik Ido Ambacht en Borculo.

Krimpen aan den IJssel en Loenen staan nergens Shock


Status_aanleg_versie3
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'digitale tv via tablet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Digitale ontvanger Decoders van CaiWay/Delta voor digitale radio en tv. : 4 24 sep 2022
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Email tablet & telefoon Instellingen software : 6 01 jun 2019
Geen Digitale Kanalen wel Analoog in Malden Digitale radio of televisie storing : 7 19 jul 2018
Kan geen e-mail verzenden op tablet Instellingen software : 21 14 aug 2016
Advertentie