obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Geluid en beeld televisie
Nicoline
Ik heb een klacht over het geluid. Dat krijg ik niet. Links bovenin mijn scherm van de televisie staat een zwart hokje met een wit tekentje erin van geluid uit. Pas als ik tig x op de verbindingsknop heb gedrukt komt er geluid. Schakel ik over naar een andere zender is het geluid weer weg. En nee, het is niet het knopje van geluid uit op de ab. Tevens staat iedere keer het beeld vast en moet ik resetten om de boel weer aan de praat te krijgen.

In de Caiway winkel weten ze van NIETS. Ze schuiven het af op de televisie zelf. Dat is onjuist, en van de tv zaak kreeg ik de tip om te resetten. Van kastje naar de muur gezonden dus, de Caiway had dit moeten vertellen. Onnoemelijk onbeschoft behandelt daar en ze weten werkelijk niks.
 
Albert
Ik heb precies hetzelfde probleem. Meerdere keren gehad. Opgelost door de AirTies ontvanger te restten naar fabrieksinstellingen. Het heeft iets te maken met het opnemen naar de externe harde schijf, maar ik begrijp het nog niet.

Als iemand de oplossing heeft, dan hoor ik het graag!!!!!

Let op: bij het resteren ben je ook je opgenomen programma's op de externe harde schijf kwijt
 
Adios
De oplossing is gewoon lekker via de coaxkabel kijken met een Humax 5050c of 5200c.

Caiway geeft ze nu zelfs gratis bij bepaalde pakketten.
 
tibtmp
ik heb hetzelfde probleem, opeens komt dat geluid icoontje links boven in beeld, het enige dat helpt is fabriekinstellingen terugzetten Sad
 
Adios
Ja, het blijft terugkomen zo af en toe bij de Airties.

Snap niet waarom dat niet definitief opgelost kan worden.
 
tibtmp
ja had gehoopt dat dat met recente software update verholpen zou worden, maar helaas..

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 03 2013 20:00:54:
inmiddels andere afstandbediening aangschaft, een logitech harmony 650. Hiermee krijg ik dat geluid icoontje wel weg met de volume knop,
hoef dus niet telkens weer fabrieksinstellingen terug te zetten Smile
wel vreemd dat dat icoontje steeds blijft terugkomen (gebeurt gewoon bij het zappen) ..
Gewijzigd door tibtmp op 03 maart 2013, 20:00
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geluid en beeld televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Regelmatig beeld 2 a 3 seconden zwart Storing : 26 28 aug 2022
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
Geen beeld en geluid Algemeen : 1 02 mrt 2022
TV 2x aanzetten voor beeld Algemeen : 5 08 feb 2021
Geluid Digitale radio of televisie storing : 2 20 dec 2020
Advertentie