obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Combi/Alles-in-1HD
maanmist
Zit me zo wel te bedenken wat klanten met het nieuwe modem moeten als er over een paar maanden zo`n glasvezelmodem geinstalleerd wordt.
 
Migow
Ja hoeft toch niet een glasvezelmodem te nemen. Ligt er voor mij aan wat de prijs wordt. Want als ik de prijzen zie van alles via glas, dan is het niet echt goedkoper en volgens mij ga je er met je tv nou niet echt op vooruit. Heb hier nu een humax hd box en die zal ik niet snel vervangen door zo'n glasvezel tv-box. En internet via glasvezel is alleen sneller als je ook het duurste pakket neemt en das een tikkie duurder dan wat ik nu heb.
 
maanmist
Op termijn gaat glasvezel toch de standaard worden en wordt gratis geplaatst dus waarom niet
 
Adios
Op dit moment ga je er met glasvezel beslist niet op vooruit. Ik heb het nu anderhalf jaar. Je kan maar op één televisie kijken via de glasveze. De rest moet via de coaxkabel. Je hebt een symmetrische snelheden, behalve bij de duurste.
Je hebt andere bundels bij de glasvezel, waardoor ik nu dus geen Humax PVR kan kopen als bestaande klant van Caiway, omdat ik geen internet over de coaxkabel heb. Belachelijk gewoon.

De telefonie is goed, maar misschien is dat over de coaxkabel net zo goed.

Je kan de zenders niet zelf nummeren zoals bij een Humax PVR. Je blijft dus vastzitten aan de onlogische Caiwaynummering.
 
maanmist
Ik zeg ook op termijn wordt het de standaard. Smile
Is er geen mogelijkheid dan om een soort favorietenlijst te maken waarbij je zelf de volgorde kan plaatsen?
 
Adios
Je kan wel een favorietenlijst maken maar de nummering blijft die van Caiway. Dit in tegenstelling tot de Humax PVR, waarmee je ook de nummering zelf kan bepalen.

Het schiet niet op zo: BBC2 op 35 en BBC3 op 211. Je wil de Engelse en Duitse zenders gewoon achter elkaar nummeren, logisch toch?
RTLCrime op 102, terwijl je die gewoon achter de andere RTL wil zetten met nummeren.

Het blijft aanmodderen op de glasvezel nog.
 
breaker
Sinds vandaag heb ik de extra zender. Geweldig om extra zenders te hebben.
Nu alleen een extra smartcard bestellen ik vindt het nu wel waard.
 
david_meyer23
Welke extra zender dan breaker.
 
Farid
Ja, en ik heb ik ook de nieuwe zenders erbij! Na het bericht van Breaker even gecontroleerd, maar toen nog niks. Daarna naar Mijn Caiway gegaan en mijn smartcard gereset, en toen werkte alle zenders van mijn "nieuwe" pakket.
Toch nog wat eerder dan 1 april.
 
breaker
Taste en Delight pakket.
Ik heb Alles-in-1HD Relax pakket.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 17 2012 14:21:42:
Ik heb een aantal dagen de extra zenderpakket. Ik ben er zeer tevreden over.
Er zitten best een aantal leuke zenders bij.

Als je kijkt naar UPC of naar Ziggo is Caiway best wel goedkoop. Bij hun moet je bij betalen voor de extra zender pakket en je ben er duurder uit als je dat bij mekaar optelt. Alleen bij Ziggo krijg je wel meer internet snelheid. Caiway zal wel de internet snelheid laag hebben om zo meer kanalen op de kabel te zetten.

Alleen mis ik nog interactieve TV. Wanneer gaat Caiway hier aan beginnen?
Gewijzigd door breaker op 17 maart 2012, 14:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Combi/Alles-in-1HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie