obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Combi/Alles-in-1HD
maanmist
Smile Ik niet.
Maar ik denk dat anderen (ook) blij zijn met jullie reply.
In ieder geval stuk duidelijkheid.
Bedankt.
Groetjes, Marcel.
 
Migow
Ik ook niet, maar wat mij elke keer verbaasd is: waarom communiceert CAIWAY dit niet direkt naar hun klanten om dit soort verwarringen en vragen te voorkomen?

Webcare ook bedankt voor jullie reactie.
 
Farid

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

maanmist schreef:

Hey Christine, bedankt voor de reply.
Op mijnCaiway staan Taste en Delight nog apart a 12.95 euro meen ik.
Wordt dat automatisch verwerkt?



Hoi!

vanaf de eerstkomende factuur (ingang 1 april, geen grapje!) wordt je bundel omgezet, nu is alleen nog de naam gewijzigd. Dit gaat verder automatisch. Heb je verder nog vragen?

vriendelijke groeten!
Christine
Caiway Webcare


Oké dus dat betekent dat ook ik vanaf 1 april de extra tv-kanalen heb? Ik heb namelijk nu gewoon een Combi Relax, zonder taste/delight enz.
 
Caiway Webcare

Quote

Farid schreef:

Oké dus dat betekent dat ook ik vanaf 1 april de extra tv-kanalen heb? Ik heb namelijk nu gewoon een Combi Relax, zonder taste/delight enz.


Ja dat klopt.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Farid

Quote

Caiway Webcare schreef:

Quote

Farid schreef:

Oké dus dat betekent dat ook ik vanaf 1 april de extra tv-kanalen heb? Ik heb namelijk nu gewoon een Combi Relax, zonder taste/delight enz.


Ja dat klopt.

Bert Vellekoop


Oké, bedankt voor je antwoord!
 
breaker
Waarom doet Caiway niet nu de zenders automatische aanpassen. Pas na 1 april??
Dit betekend dat de nieuwe klanten wel de voordeel hebben voor 1 april.
 
Willem
Vanmiddag ook maar eens met Kitty ( a.k.a. Ingrid) gebeld.
Mijn alles in één pakket word inderdaad omgezet naar het relax pakket. De smartcard wordt een dezer weken geherprogrammeerd zodat ik op uiterlijk 1 april alle zenders extra erbij moet heben.
Gelijk maar een CI+cam module besteld voor mijn tv die ik als bestaande klant helaas niet gratis krijg ( je kan niet alles hebben. )Frown
We wachten dus de datum van 1 april af
Gewijzigd door Willem op 06 maart 2012, 21:46
 
Caiway Webcare

Quote

breaker schreef:

Waarom doet Caiway niet nu de zenders automatische aanpassen. Pas na 1 april??
Dit betekend dat de nieuwe klanten wel de voordeel hebben voor 1 april.


Het is technisch helaas niet haalbaar om alles in één keer te migreren. Uiteraard doen we ons uiterste best om het zo snel mogelijk te laten verlopen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Migow
Zondag maar het pakket Lounge aangevraagd, want scheelt me maar een paar euro en vandaag is me snelheid omgezet naar 50Mbit en heb ik ook alle tv kanalen al. Toppie !
 
Willem

Quote

Migow schreef:

Zondag maar het pakket Lounge aangevraagd, want scheelt me maar een paar euro en vandaag is me snelheid omgezet naar 50Mbit en heb ik ook alle tv kanalen al. Toppie !


Het kan dus wel snel. Vandaag de CI+ module ook al ontvangen ( ook snel). Nu kijken wanneer ik de kanalen erbij heb..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Combi/Alles-in-1HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie