obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Caiway Combi/Alles-in-1HD
maanmist
Volgens mijn bronnen Smile gaat het wel automatisch over en komen de kosten van Taste en Delight te vervallen. Maar dit zal wel bij de volgende factuur gebeuren.
Gewijzigd door maanmist op 05 maart 2012, 16:37
 
markmart
Zal de truc niet zijn als je een nieuw pakket kiest, dat je er meteen weer er een jaar aan vast zit zoals vermeld in de voorwaarden, dus een soort klantenbinding?
Maar wat zal daar dan weer achter zitten, komt er iets nieuws aan straks eventueel via glasvezel, keuze uit meerdere providers?
 
Dazzling

Quote

maanmist schreef:

Volgens mijn bronnen Smile gaat het wel automatisch over en komen de kosten van Taste en Delight te vervallen. Maar dit zal wel bij de volgende factuur gebeuren.


En wat zijn jouw bronnen?
Want vanmorgen aan de telefoon zeiden ze dat je gewoon het moest aanvragen
 
breaker
Dus als ik het goed begrijp kan ik dus zonder extra kosten Taste en Delight nemen. Ik heb nu Relax maar ik vindt het wel raar dat Caiway dit niet automatisch doet.
Maar bij deze pakketen staat nog steeds een prijs bij. Ik wil graag weten hoe het echt zit.
 
maanmist
Je hoeft geen Taste en Delight te nemen want die zitten in dat pakket als ik alles goed begrepen heb. Smile
Maar zal het morgen nog eens vragen aan BV van de Webcare of misschien kan hij zelf even duidelijkheid scheppen.
Gewijzigd door maanmist op 05 maart 2012, 20:43
 
Adios
Het zou fijn zijn als in alle gemeenten waar Caiway zit, deze nieuwe pakketten kunnen worden afgenomen.
Wij kunnen ons in Krimpen aan den IJssel alleen maar abonneren op de glasvezelbundels en die zijn anders samengesteld.

Het zou makkelijker zijn als ze de opbouw van de bundels op de glasvezel en coaxkabel gelijk trekken.
De goedkoopste bundel is hier 49 euro per maand en daarna vlieg je gelijk naar de 79 euro per maand. Zit je gelijk verplicht aan het HD pakket en heb je nog geen Complete pakket.

Schiet allemaal niet op zo.
 
IPv6-Router
Ik heb nu het basic pakket, 50Mb en voip comfort en betaal hiervoor 77,90 euro voor. Als zeer tevreden gebruiker ben ik nu aan het kijken naar Alles-in-1 lounge en betaal ik nog maar 66 euro voor hetzelfde met extra TV kanalen. Zit ergens nog een nadeel in als ik overstap (buiten een jaarcontract)?

Welke HD-PVR krijg ik als ik 159,00 euro overmaakl aan caiway (op de site zie ik een afbeelding van een humax 5050c)?
Ik zie nu net Cool dat bij de vragen de volgende onderstaande tekst (overgenomen van de Caiway site) staat:

Wat kan ik met de ontvanger die ik krijg bij het Alles-in-1HDpakket Lounge?
Met de HD-PVR, oftewel een HD-ontvanger met recorder (type HUMAX IHDR-5050C), kunt u al uw favoriete tv-programma's opnemen en terugkijken in de hoogste digitale kwaliteit. U kunt twee programma’s gelijktijdig opnemen en (eventueel) een derde programma bekijken (afhankelijk van de zenderindeling van de kabelmaatschappij). De ingebouwde 320 GB harddiskrecorder is goed voor circa 53 uur opnemen in HD-kwaliteit.

Je kan alle apparatuur met korting kopen, maar de CI+ module niet. Wat gaat Caiway hier aan doen?

Ik weet het veel vragen, maar kan ze op de site niet terug vinden.
Gewijzigd door IPv6-Router op 06 maart 2012, 09:59
 
Caiway Webcare

Quote

MPvDam schreef:

Ik heb nu het basic pakket, 50Mb en voip comfort en betaal hiervoor 77,90 euro voor. Als zeer tevreden gebruiker ben ik nu aan het kijken naar Alles-in-1 lounge en betaal ik nog maar 66 euro voor hetzelfde met extra TV kanalen. Zit ergens nog een nadeel in als ik overstap (buiten een jaarcontract)?

Welke HD-PVR krijg ik als ik 159,00 euro overmaakl aan caiway (op de site zie ik een afbeelding van een humax 5050c)?
Ik zie nu net Cool dat bij de vragen de volgende onderstaande tekst (overgenomen van de Caiway site) staat:

Wat kan ik met de ontvanger die ik krijg bij het Alles-in-1HDpakket Lounge?
Met de HD-PVR, oftewel een HD-ontvanger met recorder (type HUMAX IHDR-5050C), kunt u al uw favoriete tv-programma's opnemen en terugkijken in de hoogste digitale kwaliteit. U kunt twee programma’s gelijktijdig opnemen en (eventueel) een derde programma bekijken (afhankelijk van de zenderindeling van de kabelmaatschappij). De ingebouwde 320 GB harddiskrecorder is goed voor circa 53 uur opnemen in HD-kwaliteit.

Je kan alle apparatuur met korting kopen, maar de CI+ module niet. Wat gaat Caiway hier aan doen?

Ik weet het veel vragen, maar kan ze op de site niet terug vinden.



Als bestaande klant voor RTV, Internet en Voip kun je de SD-ontvanger en de CI+ module aanschaffen voor 49,-, de HD ontvanger voor €79,- en de HD PVR voor €159,-. Stap je over naar de Lounge bundel, dan ga je inderdaad een jaarcontract aan, maar je gaat wel een mooi bedrag minder betalen !

Christine

Automatisch samengevoegd met vorige post op: maart 06 2012 10:30:30:

Quote

maanmist schreef:

Je hoeft geen Taste en Delight te nemen want die zitten in dat pakket als ik alles goed begrepen heb. Smile
Maar zal het morgen nog eens vragen aan BV van de Webcare of misschien kan hij zelf even duidelijkheid scheppen.


Taste en Delight zitten in de Alles-in-1-HD relax bundel, die hoef je er niet apart bij te nemen. Enjoy kan dan nog apart afgesloten worden, net als de andere extra pakketten zoals Film1, Sport1 etc.

Christine
Gewijzigd door Caiway Webcare op 06 maart 2012, 10:30
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
maanmist
Hey Christine, bedankt voor de reply.
Op mijnCaiway staan Taste en Delight nog apart a 12.95 euro meen ik.
Wordt dat automatisch verwerkt?
 
Caiway Webcare

Quote

maanmist schreef:

Hey Christine, bedankt voor de reply.
Op mijnCaiway staan Taste en Delight nog apart a 12.95 euro meen ik.
Wordt dat automatisch verwerkt?



Hoi!

vanaf de eerstkomende factuur (ingang 1 april, geen grapje!) wordt je bundel omgezet, nu is alleen nog de naam gewijzigd. Dit gaat verder automatisch. Heb je verder nog vragen?

vriendelijke groeten!
Christine
Caiway Webcare
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Caiway Combi/Alles-in-1HD', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie