obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Een ieder mag hier "Nieuws van CaiWay/Delta" posten.
 Onderwerp afdrukken
Kabelaar Caiway verhoogt tarieven
Highway
De klanten van kabelaar Caiway moeten vanaf 1 maart meer betalen voor televisie, internet en telefonie via de kabel.

Volgens het bedrijf zijn de tariefstijgingen nodig vanwege kostenstijgingen. Het basispakket voor kabeltelevisie wordt een euro duurder en kost vanaf 1 maart 17,95 euro per maand. Het aantal zenders in dit pakket (ruim 50 televisie- en 60 radiozenders) verandert niet. De internetabonnementen worden 2 euro per maand duurder, met uitzondering van het duurste ultra-abonnement.
In het standaard-abonnement wordt daarvoor wel de downloadsnelheid verhoogd. De gebruikers van telefoon via de kabel gaan vanaf 1 maart een hoger starttarief betalen als ze naar een vast nummer bellen. Dat kost nu 3 cent en dat wordt 9,5 cent. Dat wordt deels goedgemaakt, doordat het starttarief naar mobiele nummers daarmee gelijk wordt getrokken. De klanten met een VoIP-Comfort+ abonnement gaan 25 euro in plaats van 15 euro per maand betalen. Maar daar staat volgens Caiway tegenover dat ze dan verder geen belkosten meer hebben, of ze nu naar een mobiel of vast nummer bellen.


Bron: caiw
Handtekening
Wink
 
jongkind
Schandalig.
 
Adios
Verhogen vind ik nog zachtjes uitgedrukt.

Sommige tarieven zijn vertienvoudigd !!!
 
erna
Het zijn en blijven oplichters.
Ze verhogen telkens de prijzen, veranderen de voorwaarden en wanneer je er niet mee eens bent mag je opzeggen.
Maar ja, het zijn en blijven westlanders.
 
maanmist
Goedenmiddag Erna, welkom op dit forum. Mooi eerste bericht van je.

Onder oplichting versta ik heel wat anders hoor. Natuurlijk zijn de prijsverhogingen meer dan aanzienlijk en buitenproportioneel maar je zegt het zelf al je kan gewoon opzeggen of downgraden op basis van coulantie, naar ik aanneem.
Niet de meest populaire manier maar ze bieden de optie.

PS, ik ben ook Westlander en herken mezelf helemaal niet in jou omschrijving.
Of is een grote mond iets voor de grote stad? Smile
 
Adios
Het lijkt wel of Caiway de laatste twee jaar niet meer met beide benen in de klei staat. Tariefsverhoging over tariefsverhoging. Dit zelfs in extreme mate.

Terwijl andere glasvezelaanbieders juist tarieven verlagen, verhoogt Caiway er lustig op los met de prijzen.

http://tweakers.net/nieuws/81121/xms-...enten.html

Volgens XMS zullen de snelheidsverhogingen niet gepaard gaan met een verhoging van de abonnementsprijs. Bovendien gaan klanten die al een 100Mbps-abonnement afnemen voortaan 15 euro per maand minder betalen.

Caiway rekent hier in Krimpen voor een antieke maximum snelheid van 90/90 de hoogste prijs van Nederland en zakt met de prijs voor geen meter. Geheel niet marktcomform dus.
Gewijzigd door Adios op 04 april 2012, 16:04
 
Adpatatje
Deze tariefstijging doet mij ook nog steeds pijn.
Waar ik maar niet aan kan wennen is dat als je je buurvrouw belt het ruim twee en een half keer meer kost als dat je je vriendin in Australiƫ belt?
Hoe was dat spreekwoord ook al weer Caiway... Beter een verre vriend als een goede buur???Smile
Gewijzigd door Adpatatje op 05 april 2012, 10:52
 
Adios
Als de NMA zijn werk goed doet, zal de overname door KPN nooit doorgaan.

Alleen al met de tarieven gedraagt Caiway zich als een monopolist.
 
erna
@maanmist
Ik kan me nog herinneren dat ik een borg betaalde voor een modem.
Wettelijk is dat een overeenkomst tussen twee partijen.
Maar CAIWAY bepaald eenzijdig dat ik mijn borg niet terugkrijg.
En wie stapt er voor 25 euro naar de rechter?
En vervolgens verkoopt men de boel en sluist men de miljoenen door naar een paar 'belanghebbenden'.

Eerlijk? Nee!
Illegaal? Ja!
Oplichting? Zeer zeker!

Grote mond? Nee
Feit? Ja !!!!
 
maanmist
@Erna. Die grote mond was niet persoonlijk maar dat je alle Westlanders op een hoop gooit ging me wat ver.
Maar die modem is op een gegeven moment jouw eigendom geworden, gratis en voor niets.
Een verkoop is toch niets wereldschokkends, zo gaat dat in het bedrijfsleven.
De overname is volgens mij niet doorgegaan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kabelaar Caiway verhoogt tarieven', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Werkzaamheden Caiway veroorzaakt storing met dubbel NAT probleem Werkzaamheden : 17 24 aug 2023
Kijken zonder kastje bij Caiway en Delta Interactieve TV, Pay Per Event : 18 08 jul 2023
Advertentie