obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Software Humax iHDR-5050c - wat is de laatste versie ?
cawul
Ja, dat weet ik, het sorteren op datum/tijd. Maar dan nog, als je bijvoorbeeld 20 opnamen hebt en je moet ergens er 1 wissen, dan weet je niet welke uit die current,current,next,current,current, etc. je moet hebben. Je wordt gedwonen bij iedere opname op de I te drukken. Maar mogelijk dat ik de enige ben die hierover een 'probleem' maakt. Kan zijn dat anderen misschien maar enkele programma's opnemen en dan daarna de zaak wissen, of, wat ook mogelijk is, dat men iedere opname voorziet van een naam (ook lekker veel werk).
 
maanmist
Ja, inderdaad zie ik het probleem niet omdat ik maar een paar dingen bewaar die ik opneem.
Maar ik mag niet klagen over ergens een probleem van maken want Bert van Webcare weet wel wat ik bedoel. Smile
 
cawul
Later .. (na nog veel meer speurwerk op Internet)

Misschien heeft het EPG te maken ?
En geeft Caiway dat niet of slechts gedeeltelijk door?

Echt geen idee, het is maar een gok... :-)

=
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Software Humax iHDR-5050c - wat is de laatste versie ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Series, laatste aflevering mist . . . Algemeen : 1 20 sep 2023
Humax 5050c - soms bij 1 zender geen EPG Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 18 aug 2019
Humax 5050c - FTP - heeft iemand dit werkend gekregen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 7 25 jun 2019
Humax 5050c - kopieer mogelijkheid verdwenen? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 1 22 jun 2019
Humax 5050c - Undelete mogelijk? Decoders van derden voor digitale radio en tv. : 3 03 mei 2019
Advertentie