obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Waarom geen Foxlife in HD bij Caiway ?
Adios
Zowel UPC als Ziggo geven al tijden Foxlife in HD door.


Caiway die altijd zegt koploper te zijn in HD, heeft Foxlife nog steeds alleen in SD.

Waarom geeft Caiway Foxlife niet in HD door? Ik denk dat een hoop kijkers hier heel blij mee zullen zijn.
 
erickiel
Heb de laatste tijd al het gevoel dat caiway achter begint te lopen met nieuwere kanalen
 
maanmist
Kwaliteit of kwantiteit? Maar de pakketten van Caiway zijn toch best aardig?
 
Adios
FOXLIFE HD is toch kwaliteit. De HBO kanalen ook.
 
maanmist
Jawel, zal ook best een kwestie van tijd zijn. Komen ze niet meer onderuit.
 
Adios
Nou ja, Caiway komt ook er onder uit met de HD versie van FIlm1 Action niet door te geven.
Ook al twee jaar geen EPG op RTL lounge, terwijl dit bij Ziggo en UPC wel zo is.

Dus Caiway is soms traag als ...........
 
maanmist
Daar heb je een punt. In het begin dus toch teveel kwantiteit ipv kwaliteit?
 
Adios
De kwaliteit van het Caiway zenderaanbod is goed, maar lijkt wel gebaseerd op de situatie van paar jaar terug.
Waar andere kabelaars uitzending gemist en Film on demand etc, al tijden aanbieden, heeft Caiway niets van dit alles. Zelfs niet op de glasvezel.

En welke kwantiteit bedoel je ? Het afgelopen jaar zijn er veel meer zenders verdwenen dan bijgekomen.
Weer en Verkeer, foetsie
TMF kanalen, foetsie.
Disney Channel., wel tariefsverhoging vorig jaar van het basicpakket maar de zender is nooit gekomen.
Twee publieke themazenders verdwijnen en in het na jaar weer twee.

En Caiway zegt zelf dat HD de standaard van nu is. Nou dan hoort Foxlife in HD beschikbaar te zijn en Film1 Action HD ook.
Maar blijkbaar is het de standaard voor Caiway wanneer het uitkomt.

Inzake de EPG zitten er nog veel te veel gaten die maar niet opgevuld worden. Ik heb de Ziggo EPG op mijn Android toestel staan en daarop kijk ik naar de programmagegevens die Caiway ontbeert in zijn EPG. Is eigenlijk toch heel triest!!

The Sundance Channel, je weet niet naar wat je kijkt en wat er komt.. Het laat Caiway al meer dan een jaar ongemoeid.
 
david_meyer23
En nog steeds op kanaal 65 TV 538.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Waarom geen Foxlife in HD bij Caiway ?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen verbinding met camera's Algemeen : 2 21 mrt 2024
Sommige apparaten geen verbinding met wifi Eigen netwerk : 1 31 jan 2024
Caiway slechte routes? Storing : 1 18 jan 2024
Amino aria 7x naar Caiway omzetten CaiWay/Delta Glasvezel digitale ontvangers : 1 22 dec 2023
Zender van de maand Caiway Interactieve TV, Pay Per Event : 122 11 dec 2023
Advertentie