obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe software beschikbaar voor Humax
jelle
Er is nieuwe software beschikbaar voor de Humax 5050C.

Mijn laaste software version is van 18 maart 2010, version HDPXCIR 1 . 00 .20.

Nu heb ik geprobeerd om de nieuwe software binnen te halen, maar dat lukt niet.
Als ik bij installatie komt dan reageer hij niet op software updates.

Ik zet mijn Humax altijd uit dat krijg ik regelmatig te zien Updating, maar de software version veranderd niet.

Wie weet hoe ik dit moet oplossen.
 
Caiway Webcare
De software die onlangs is uitgekomen betreft software voor de Humax 5100C en de 5200C.

Voor de Humax 5050C zal er waarschijnlijk geen update meer komen.

ZIe ook http://www.caiway.nl/site/nl/klantens...ihdr-5200c

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
jelle
Bedank voor je reactie, niet goed gelezen sorry.

Groetjes Jelle
 
david_meyer23
En voor de Humax irhd-5000C.
 
maanmist
jammer want ik heb de 5050C
 
jelle
Hallo maanmist, heb jij ook wel eens last van een programma opnemen en dan afkijken en dan blijk dat niet alles is opgenomen, weet jij wat het probleem is.
Ik verwacht eigenlijk als ik iets opneem en het vorige programma loop uit dat het volgende programma gewoon tot het einde wordt opgenomen.
Misschien is hier een oplossing voor, ik laat het programma al tien minuten doorlopen.

Gr Jelle
 
maanmist
Ja is me weleens gebeurd helaas. Maar ik geloof niet dat het de schuld is van Humax. De EPG houdt zich keurig aan de tijden maar als het dan uitloopt of te laat begint, tja. Maar bij de instellingen kan je geloof ik aangeven dat een programma 10 minuten door moet lopen.
 
jelle
Ik laat hem al tien minuten door lopen, maar komt zo toch een enkele keer te kort.

Bedank voor je reactie.
 
maanmist
Hoe neem jij op dan?
In het vooruit doe ik het via de knop Guide op de afstandsbediening. Gewoon het programma opzoeken drukken op de opnameknop.
 
jelle
Afgelopen zondag heb ik wegmisbruikers opgenomen, maar het laatste gedeelte heb ik niet kunnen zien.

Ik neem het zelfde op als jij knop Guide en dan programma en opnameknop (rood).

Je zou verwachten als een programma uitloop dat het volgende programma daarop aansluit.

Ik hoop dat er toch een oplossing voor is.

Gr Jelle
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe software beschikbaar voor Humax', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Nieuwe zenders per januari 2024 Interactieve TV, Pay Per Event : 6 19 jan 2024
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 26 feb 2023
nieuwe app of zender Welke zender wil je er nog bij hebben? : 1 18 feb 2023
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Advertentie