obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
IPTV in Uithoorn
Adios
Is ook niks eerlijks aan, maar Bert is net een politicus die de kern van het hele probleem angstig omzeilt.

Een blind paard ziet nog dat het zo krom is als het maar zijn kan. Alleen Bert ziet het niet namens Caiway :-)
 
maanmist
Niet helemaal eerlijk van je Fiber. Ik denk dat Bert niet in de positie is om er iets aan te doen. Buiten het feit of het eerlijk is of niet.
 
Adios

Quote

maanmist schreef:

Niet helemaal eerlijk van je Fiber. Ik denk dat Bert niet in de positie is om er iets aan te doen. Buiten het feit of het eerlijk is of niet.


Automatisch samengevoegd met vorige post op: januari 07 2012 22:42:07:

Quote

maanmist schreef:

Niet helemaal eerlijk van je Fiber. Ik denk dat Bert niet in de positie is om er iets aan te doen. Buiten het feit of het eerlijk is of niet.


Dat mag je vinden, maar ik vind het niet eerlijk van Bert dat hij niet toegeeft dat het niet klopt dat wij vanaf het vierde televisietoestel naar het basicpakket kijken in Krimpen een volledig nieuw abonnement moeten afsluiten en de meeste Caiwayklanten niet.

Hoe kan iemand het nu eerlijk vinden dat wij het dubbele per maand daar voor moeten betalen dan bijna alle andere Caiwayklanten?

Dan klopt er iets niet !!
Gewijzigd door Adios op 07 januari 2012, 22:42
 
maanmist
Wat verwacht je nu eigenlijk Fiber. Dat Bert zijn werkgever af gaat vallen? Geen Stenen gooien in de Bron waaruit je drinkt, toch?
Maar alles zal wel te maken hebben met al die overnames van Caiway van een paar jaar geleden. Zullen nog wel contracten liggen van toendertijd. Misschien hebben jullie weer dingen die wij niet hebben.
 
Albrandswaardvoetballer
Glasvezel komt overal te liggen in het Caiwaygebied, maar ook waar Cif nu druk glas aan het aanleggen is, zoals het Westland en Aalsmeer gaat het basicpakket niet achter de smartcard.

Voorlopig hebben wij er dus alleen maar nadelen bij gekregen op de coaxkabel.
 
Requiem
Heel Caiway gebied op de glasvezel? Ik kan niet wachten. Maar waarschijnlijk moet ik er 10 jaar op wachten
 
Caiway Webcare

Quote

Fiber90 schreef:

Dat mag je vinden, maar ik vind het niet eerlijk van Bert dat hij niet toegeeft dat het niet klopt dat wij vanaf het vierde televisietoestel naar het basicpakket kijken in Krimpen een volledig nieuw abonnement moeten afsluiten en de meeste Caiwayklanten niet.

Hoe kan iemand het nu eerlijk vinden dat wij het dubbele per maand daar voor moeten betalen dan bijna alle andere Caiwayklanten?

Dan klopt er iets niet !!


Volgens mij heb ik niets over eerlijkheid gezegd, alleen over een bepaald beleid dat gevoerd wordt.

Omdat in de toekomst ook andere aanbieders via het COAX-netwerk toegestaan worden kunnen we ons Basic-pakket niet exclusief aanbieden. Om die reden is een smartcard nodig ter bescherming van ons product.

Dit is al van toepassing in diverse gebieden als bijvoorbeeld de omgeving van Gouda, Krimpen valt hier ook onder om het aantal wijzigingen op TV gebied te beperken.

Overigens is er een aantal van 15 zenders nog ongecodeerd en tevens analoog beschikbaar, een analoog signaal is in overige gebieden reeds al afgeschakeld.

Begrijp me niet verkeerd, ik kan me goed voorstellen dat dit verhaal niet als prettig ervaren wordt door iedereen. Het blijft simpelweg zo dat je bij wijzigingen nooit iedereen tevreden kan stellen.

Bert Vellekoop
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Adios
Je kan ook gewoon een onbeperkt aantal smardcards voor het basispakket beschikbaar stellen voor elke huishouden voor zoveel ze nodig hebben, om de ongelijkheid met de rest van het Caiwaygebied financieel op te heffen. Waarom Caiway ervoor kiest om gewoon een prijsverschil van 100 procent ten opzichte van de andere Caiwaygemeenten er door te drukken op vier televisies en meer is me een compleet raadsel. Het had zoveel netter geregeld kunnen worden voor de inwonders van Krimpen aan den IJssel.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'IPTV in Uithoorn', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 1 27 aug 2023
Lokale omroepen worden toegevoegd aan IPTV Interactieve TV, Pay Per Event : 1 03 jul 2023
IPTV werkt niet meer Interactieve TV, Pay Per Event : 2 30 jan 2023
Geen beeld bij iptv Storing : 8 12 aug 2022
[opgelost] bewaartermijn opnames iptv Interactieve TV, Pay Per Event : 2 27 jul 2021
Advertentie