obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
CaiWay/Delta Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » CaiWay/Delta verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
uitval internet westland sinds 22 december
vmax112
Met regelmaat uitval van internet om de 3/4 minuten sinds 22 december. caiway helpdesk gebeld.
Na 16 wachtende voor mij en 42 minuten verder, eindelijk iemand aan de lijn.
En natuurlijk ook weer direct uitval van de telefoon.
Werd wel netjes teruggebeld door de helpdesk medewerker.
Bleek na een update dat er problemen zijn ontstaan met het arrisShock modem, wist niet hoelang het ging duren.
2 januari willen informeren hoelang het nog gaat duren, weer 11 wachtende voor mij.
Dan maar een mail gestuurd, wel een bevestigings-mail, maar tot op heden 4 januari geen antwoord op de vraag.
Zou toch een kleine moeite zijn op gebruikers te informeren, thuis werk is hierdoor niet mogelijk.
Waarom geen informatie op de caiway site.
Weet iemand hoe het met de vergoeding zit, voor niet geleverde diensten? http://caiway.gebruikers.eu/images/smiley/shock.gif
 
Caiway Webcare
Beste Vmax112,

Wij hebben inderdaad op dit moment te maken met een centrale storing. Wij doen er alles aan om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Kan je via een PB je adresgegevens doorgeven dan kijken we het voor je na.

Met vriendelijke groet,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'uitval internet westland sinds 22 december', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
instabiel glasvezel modem sinds medio Januari 2021 CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 4 06 mrt 2021
Advertentie