obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
erg traag internet gouda
kzhanok
na de eerste problemen te hebben opgelost wat lag spikes betreffende.
het eerste probleem lag in de router had namelijk de verkeerde channel aanstaan
nu is het volgende probleem opgedoken.
traag internet is weer terug met soms speedtest snelheden van 3 mbit van de eigenlijke 25 die behaald moet worden.
of kan ik de site helemaal niet laden.
of er meer klachten zijn weet ik niet wat ik wel weet is dat ik met mijn router ook maar een 54 mbit verbinding heb van de 107-144 die ik normaal had ligt het misschien weer aan me router of zijn de servers gewoon overbelast door het drukke vakantie periode?
ik hoop snel van iemand wat te horen

groetjes,

Leon Smit
kzhanok voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
darkstalker
Sluit je computer/laptop aan met een draadje. Is het dan wel goed, dan ligt het aan je wifi-bereik en is het je eigen probleem.
 
kzhanok
was eigenlijk eerste wat ik heb gedaan toen de snelheid begon te droppen en jammer genoeg is dat het niet

Automatisch samengevoegd met vorige post op: december 29 2011 12:22:52:
hmmm vreemd genoeg heeft het probleem zichzelf hersteld maar alsnog bedankt voor het kijken naar het porbleem
Gewijzigd door kzhanok op 29 december 2011, 12:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'erg traag internet gouda', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Philips SmartTV plus internet Hardware instellingen : 1 29 nov 2023
Traag internet. CaiWay/Delta Glasvezel internet verbindings problemen : 1 28 mei 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Caiway bezig met omzettingen snelheden internet Nieuws van CaiWay/Delta : 49 16 feb 2021
Advertentie