obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post je ervaringen over de digitale decoders die CaiWay/Delta bij het pakket levert. Digi1 STB-85ir, Panasonic TU-DC40RD, Humax Duovisio iPVR-9200C, Samsung DCB-B270R, Humax IR-FOX C, Samsung DCB-H360R, Humax 9100, Samsung DCB-P850R / RS, Humax IPVR 9200, Samsung DCB-9401R, Nokia 119c, Siemens Gigaset M750C ir, Philips DCR 2020/03 en 2022/03
 Onderwerp afdrukken
software update voor de humax 5200c
normalis666
De update werkt nu wel
 
MR1980
Mooi! Vanavond dus even updaten!
 
Danny1981
Dat is het betere nieuws... Wink straks ook maar even updaten.

Hopelijk gaan ze ook nog eens "Uitzending gemist" ondersteunen.
 
normalis666
nu na de update een beetje teleurgesteld Sad het enige dat veranderd is dat het knopje mediaportal werkt en da komt er te staan "itv wordt niet ondersteund"
misschien na 5 jan
 
Danny1981
Ik heb mijn Humax 5200 gisteren ook geupdate. Mediaportal werkt inderdaad nog niet Sad. Wel lijkt het beeld iets rustiger (maar dat kan aan mij liggen Wink en geen last meer van die irritante rand om het beeld. Verder is mijn media op mijn NAS nu veel beter bereikbaar. Voor de update was bladeren op mijn NAS extreem traag.

Wat ik mij alleen wel afvraag. Ik kan nogsteeds geen opnames van mijn Humax Harddisk naar mijn NAS kopieren. Kijken vanaf mijn NAS lukt wel. Doe ik iets fout of ligt dit aan de Humax/Synology NAS instellingen?

Ter info: ik de optie bij Humax netwerkinstellingen aangezet dat je bestanden moet kunnen uitwisselen. Ook heb ik in mijn Synologie, lees en schrijfrechten gegeven aan het ip van mijn Humax.
 
normalis666
Ik hoop dat in de toekomst meer video formaten worden ondersteund
 
maanmist
Zal er voor de 5050 ook nog een update komen?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'software update voor de humax 5200c', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voorbeeld voor caiway! Algemeen : 1 23 jan 2023
Poort 80 openen voor internet radio Hardware instellingen : 4 24 nov 2022
Fritz!Box 5490 instellingen voor Delta glasvezel Hardware instellingen : 4 31 mei 2022
Update Amino 7X Interactieve TV, Pay Per Event : 26 27 feb 2022
TV voor webtv functie TV's met ingebouwde Tuners : 1 29 sep 2021
Advertentie