obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
National Geographic Channel ontvangst Slecht
vinny194
Ben ik de enige of hebben meer mensen last van een slecht signaal op National Geographic Channel
In Schiedam. Ik heb hier namelijk al weken last van en Caiway zegt dat het aan mijn kabels licht.
Maar aangezien ik op alle andere zenders nergens last van heb lijkt mij dat het niet aan mijn bekabeling licht.

Ik weet niet of jullie bekend zijn met de helpdesk, maar je word dus continu van het kastje naar de muur gestuurd.
Dus ik dacht laat ik het eens op dit forum proberen.

Alvast bedankt voor jullie reacties
 
Ener
Van NGC zijn er twee versies SD en HD welke van de twee is bij jullie niet goed?
 
vinny194
ok heb nog dat eerste Samsung kastje wat je toen voor €10, - kon kopen bij Caiway.
die is volgens mij niet HD, ik zie ook geen HD in de zender naam
 
Ener
Dat is inderdaad een standaard SD ontvanger, die versie van NGC zit samen met Eurosport in een transponder. geeft dat kanaal dezelfde problemen?
 
vinny194
daar moest ik even mijn favorieten lijst voor verlaten, ik kijk namelijk nooit naar eurosport.
Maar inderdaad ja eurosport heeft het zelfde probleem.
 
Ener
Dit zijn beide zenders die in de VHF band vallen alle overige basispakket zitten zo'n beetje in de UHF.
Kan 2 dingen zijn. 1) slecht signaal van buiten, dan moeten de buren er ook last van hebben. of 2) slechte verbinding in de huisinstallatie.
Probeer eens een andere coax kabel (als je die hebt) tussen de aansluitdoos in de muur en de digitale ontvanger.
 
vinny194
okey dan ga ik het eens vragen of de buren er ook last van hebben.
Als dit ook zo is dan gaan we met zijn alle naar Caiway, samen sta de immers sterker.
En zo niet dan ga ik nog eens goed naar mijn installatie kijken.
Mocht het dan nog niet opgelost is dan kom ik weer terug op het forum.

hartelijk dank voor uw reactie.

Ik hoop dat hierna mijn problemen zijn opgelost.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'National Geographic Channel ontvangst Slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen ontvangst van radio WDR3 en WDR4 Analoge radio of televisie storing : 2 23 jan 2023
Slecht ontvangst sommige Digitale radio zenders via coax Storing : 2 09 aug 2020
Travel Channel, Fine Living en Food Network stoppen in Benelux Welke zender wil je er nog bij hebben? : 23 17 feb 2019
Slechte ontvangst radio 4 Analoge radio of televisie storing : 5 26 feb 2018
channel 4 TV's met ingebouwde Tuners : 3 31 aug 2017
Advertentie