obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Webstart Modem ´cable´ lampje
Alco
Ik heb een Webstar EPX2203. Daar zit een ledje ´cable´ op, dat continue brand wanneer er internetverbinding is. Ik heb echter ook gezien dat dit ledje uit kan gaan, terwijl de internetverbinding gewoon in werking blijft, en dat dit ledje niet vanzelf weer aangaat, pas na power cyclen weer.

Wat is nu de betekenis van dit ledje. Zou het graag begrijpen omdat mijn verbinging kuren heeft.

Groeten
Alco
 
Caiway Webcare
Het ledlampje geeft aan of je verbinding hebt met het externe netwerk. Als je wel verbinding hebt en het lampje gaat uit is het ook mogelijk dat het lampje defect is.

Je geeft aan dat je verbinding kuren heeft. Kan je via een persoonlijke bericht je adresgegevens doorgeven dan kan ik kijken hoe de verbinding is en de storingsbron achterhalen.

Groeten,

Harma
Handtekening
Caiway Webcare Team
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webstart Modem ´cable´ lampje', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
PowerLed kleur Nokia modem Delta CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 7 12 aug 2023
laten werken van IP camera's via Wifi met Genexis Platiunum 7840 modem Instellingen software : 6 07 aug 2023
Nokia modem en WiFi problemen [opgelost] CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 1 12 mrt 2023
Kan mijn modem( glasvezel) niet activeren. Wel internet CaiWay/Delta kabel modems, Motorola, Arris, etc. : 2 11 feb 2023
Eigen (Fritzbox) modem instellingen Hardware instellingen : 4 28 jan 2022
Advertentie